יום שישי, 5 בספטמבר 2014

אלמה חודורובסקי היא הפנים החדשות של LANCOME

הזמרת והשחקנית אלמה חודורובסקי (Alma Jodorowsky) הצטרפה השבוע לנבחרת שגרירות היופי של המותג הצרפתי Lancome. חודורובסקי, המתוארת כפרדוקס פריזאי טיפוסי, אמורה להיות "אמנית, מעט רוקיסטית, מעט בוהמית, דיי מסתורית ותמיד סקרנית."



הופעת הבכורה של חודורובסקי בתפקידה החדש אמורה להתקיים בסוף השנה, בקמפיין לקולקציית האיפור לחגים של המותג, שצולם על-ידי צמד הצלמים המפורסם מרט אלס ומרקוס פיגוט.

אגב, חודורובסקי בת ה-23, הינה ממוצא יהודי-צ'יליאני, בת למשפחה אמנותית מפורסמת. הסבא שלה הוא אלחנדרו חודורובסקי- במאי, סופר ומחבר ספרי קומיקס. אביה, ברונטיס חודורובסקי, הוא שחקן ידוע שהופיע בסרטים ועל בימות התיאטרון.

לאחר שהופיעה לראשונה על המסך בגיל 15, חודורובסקי למדה דרמה בפריז ובניו-יורק וחזרה להופיע על מסכי הקולנוע ב-2011 בסרט "Eyes Find Eyes" של ז'אן-מנואל פרננדז ושון פרייס וויליאמס. אחרי שהתנסתה גם קצת בקומדיה, חודורובסקי הופיעה בסרטים נוספים כשחקנית משנה, לפני שזכתה בתפקיד הראשי בסרטו של כריס פוגין- " Kids in Love ". את החלק המוזיקלי שלה היא מבטאת באמצעות "Burning Peacocks" ("טווסים בוערים") – להקת רוק עם השפעות פולק, שהקימה יחד דיוויד באודארט.

"זה מאד מפתיע ומאד נוגע ללב שנבחרתי להיות אחת הפנים של בית כמו לנקום, שעבורי הוא חלק מהתרבות הצרפתית בעצמו. תמיד ידעתי את זה מאז שהייתי ילדה קטנה", אומרת חודורובסקי. "זה עוד יותר מרגש כשאני חושבת על כל אותן הנשים שגילמו את התפקיד לפניי ועל אלו שמגלמות אותו כיום. נשים שאני מעריצה, שהיוו השראה עבורי. אני רואה בזה הנאה עצומה, כמו גם אחריות לקחת חלק בכתיבת דפים חדשים בסיפור שבמשך זמן רב נגע במיליוני נשים ברחבי העולם."

בלנקום מסבירים את הבחירה באלמה חודורובסקי לתפקיד בגלל שהיא "מייצגת את הנשים הפריזאיות הצעירות ביופיה, רעננותה והמודרניות שלה. יש לה דרך מאד אישית להעניק פרשנות לרעיון האלגנטיות, מבלי להיות ראוותנית, דרך סגנון פרטני או גישה ההופכת את המראה למשהו פשוט מיוחד." 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails