יום שלישי, 16 בספטמבר 2014

GLOSSYBOX (ספטמבר 2014)

קופסת גלוסיבוקס של החודש נחתה אצלי כשבוע ימים לפני חג ראש השנה – חג המסמל, מבחינתי, סגירת מעגלים והתחלות חדשות. הייתי מאד סקרנית לגלות האם זה יבוא לידי ביטוי גם בתכולת הקופסא. מזמינה אתכם להציץ יחד איתי לתוכה (ניתן להקליק על התמונות להגדלה).



הקופסא שקיבלתי מכילה 6 מוצרים (שניים מהם בגודל מלא), כאשר את חלקם כבר הכרתי מקופסאות שקיבלתי כבר בעבר:



קרם ידיים וגוף של OPI (גודל מלא- 200 מ"ל)
קרם עשיר בלחות המיועד למצק, להחליק ולטפח את עור הידיים והגוף. הקרם מכיל בין השאר תמציות שמנים מרגיעות של אבוקדו ואלוורה. הקרם הינו בניחוח יסמין משכר, נספג מהר בעור ומותיר אותו רך וריחני לאורך שעות ארוכות מאד.
הקרם מגיע בבקבוק עם משאבה, מה שמקל מאד את השימוש בו ומאפשר שליטה נוחה על כמות החומר שאנו מוציאים.



בסדרה קיימים ניחוחות קייציים נוספים: מנגו, קוקוס-מלון וג'ינג'ר-לילי.
מבחינתי, זהו עוד מוצר מנצח ממותג הלקים המעולה OPI.
מחיר מומלץ לצרכן: 65 ₪

מסקרה של GAYA (גודל מלא- 10 מ"ל)
את המסקרה של
GAYA, הכרתי כבר מאחר והופיעה בעבר, אפילו לא מזמן, בקופסת חודש אפריל 2014. כפי שכבר טענתי בסקירה הקודמת של המסקרה, למרות שהיא מתוארת כמסקרה "מעבה למראה דרמטי", על הריסים הדלילים שלי היא לצערי לא הוכיחה את עצמה.
מחיר מומלץ לצרכן: 60 ₪



מסכה לשיער של Aussie (גודל מיוחד- 75 מ"ל)
מאז שגילו אצלי בבית את מותג השיער האוסטרלי "אוזי", הבקבוקים פה נגמרים בתכיפות רבה מאד, בעיקר בזכות הניחוח הנפלא שנותר בשיער לאחר השימוש בהם. אבל לא רק – גם השיער עצמו נראה ומרגיש נפלא בזכותם.


למרות שהמסיכה הקסומה של "אוזי" כבר הגיעה בעבר בקופסת מרץ 2014, אתם בוודאי כבר יכולים להבין שהיא התקבלה אצלינו בברכה גם הפעם.
מחיר מומלץ לצרכן: 45 ₪ (תכולה: 250 מ"ל)

קרם לילה ורד הבר של Weleda (דוגמית- 7 מ"ל)
את קרם היום מסדרת ורד הבר של
Weleda אני כבר מכירה זה מכבר, אבל בקרם הלילה טרם יצא לי להתנסות. כמו קרם היום, גם הקרם הזה מבוסס על שמן אורגני המופק מפרחי ורד הבר, חומצות שומן בלתי רוויות, שמן זרעי אפרסקי, שמן שקדים ושמן פרח נר הלילה. הקרם מיועד להזנה, איזון שיקום והגנה של העור במהלך הלילה.
מחיר מומלץ לצרכן: 170 ₪ (תכולה: 30 מ"ל)


סבון פנים של SeboCalm (גודל מיוחד- 30 מ"ל)
סבון הפנים של סבוקלם נמצא אצלי באופן קבוע על המדף באמבטיה. אני אוהבת אותו מאד בעיקר בזכות העובדה שאחרי השימוש בו, העור לא מרגיש יבש ומתוח כמו סבונים אחרים. אולי הוא לא ממש מצליח להתמודד עם איפור עמיד, אבל בסך הכל הוא עושה עבודה נפלאה. אמנם הסבון הופיע בעבר בקופסת מאי 2013, אבל אני תמיד שמחה להחזיק גרסה שלו ב"גודל נסיעות" כדי שאוכל להרגיש בבית, גם כשאני מחוצה לו.
מחיר מומלץ לצרכן: 80 ₪ (תכולה: 150 מ"ל)


בושם Warm Cotton של Clean (דוגמית- 0.03 מ"ל)
סדרת בשמי
Clean מבוססת על ניחוחות של סבונים נעימים ועדינים כמו של ניחוחות של כביסה רעננה. הבושם הראשון בסדרה הושק לראשונה בארה"ב בשנת 2003 ומאז ועד היום הסדרה כוללת כבר לא פחות מ-25 ניחוחות.


הבושם Warm Cotton הושק ב-2007 והוא מורכב מתווים פרחוניים-הדריים כמו ורבנה, לימון ותפוז בשילוב של מאסק, ענבר ושרך שמעניקים לו את הגוון הפודרתי. פשוט ניחוח מושלם!
מחיר מומלץ לצרכן: 280 ₪ (תכולה: 60 מ"ל)

זהו להפעם. רוצות גם אתן קופסא משלכן? לפרטים: אתר גלוסיבוקס או דף הפייסבוק של גלוסיבוקס.


*הקופסא התקבלה לסקירה.


13 תגובות:

  1. אין בקופסה מוצר אחד שלא היה כבר... קופסה שניה או שלישית שכולה מיחזור. לאיכות הסביבה מיחזור הוא חיוני, בגלוסיבוקס- פחות...

    השבמחק
  2. אין לי מילים כמה שהחברה הזו התדרדרה לקרשים. הם פשוט ממחזרים את השאריות מהקופסאות הקודמות כי כנראה אין להם לקוחות כך שהברירה היחידה היא לא להוציא כסף על מוצרים מחדשים. אני צופה פשיטת רגל בעוד 2-3 חודשים, מעניין איך זה לא קרה לפני כן באמת..

    השבמחק
    תשובות
    1. להבנתי, תוכן הקופסא נבנה על-פי מה שגלוסיבוקס מקבלת מהחברות/מותגים/יבואנים פה בארץ, שמעוניינים להגיע להכרה בקרב קהל לקוחות גדול יותר. כפועל יוצא מכך, ההצלחה של גלוסיבוקס תלויה בדיוק באותה נכונות לשתוף פעולה מצידם ו/או מצד מותגים חדשים אחרים "לשחרר" מוצרים חדשים

      מחק
  3. אחרי הרבה זמן של פיהוק מגזרת המיזם, אני בהחלט רואה שיפור, למרות שגם הסבון והגם הקרם וכן, גם המסקרה כבר הופיעו בעבר. מצד שני, אם הייתי מקבלת את הקופסא לא הייתי מתאכזבת - כל המוצרים שימושיים.

    השבמחק
    תשובות
    1. גם לי אין בעיה עם "מיחזור" מוצרים ששימושיים שלי.
      בכלל, אני מתה על המוצרים המוקטנים (יותר על אלו בגודל "נסיעות"), שחוסכים טרחה מיותרת באריזה לפני נסיעה.

      מחק
  4. רעיון - אם את כ"כ עפה על "מיחזור המוצרים הקטנים והשימושיים", גלוסיבוקס יכולים להשיק את "קופסת לבנת" ולשלוח אותה כל חודש ללקוחות המסכימות איתך.
    לדעתי החבר'ה הלא מקצועיים הללו מזמן היו צריכים להחזיר את המפתחות וללכת הביתה. סתם דוגמיות, שווי הקופסא לא מצדיק את עלותה ומי שמרוצה מכל העניין הוא מר מנו החנטריש. בושה

    השבמחק
    תשובות
    1. ממרומי שנותיי, למדתי מזמן שהזבל של האחד הוא האוצר של האחר...
      למיטב ידיעתי, אף אחד לא מכריח אף אחד אחר לרכוש קופסא או מנוי של גלוסיבוקס.
      מצורת ההתנסחות שלך, אני רק יכולה להבין שהמרמור שלך בא ממקום אישי ועמוק יותר, וחבל! אם כי, אני מודה שמאד אהבתי את הרעיון ששמי יתנוסס על קופסת יופי :)

      מחק
    2. ברור שהמרמור שלי אישי, שילמתי ממיטב כספי כדי לקבל א' ובסוף קיבלתי אות אחרת. הקופסא שלי היתה שונה ממה שקראתי בסקירות והבנתי שאת הלקוחות החדשות הם דופקים. אחרי 4 קופסאות הבנתי את הפרנציפ והפסקתי את המנוי. נמאס לשלם על דוגמיות חינמיות מהפארמים

      מחק
    3. וד''א, מטרת הפצת הקופסאות היא חשיפת קהל צרכניות פוטנציאלי, שיתרשם מהמוצרים וימשיך לרכוש אותם גם בהמשך. מה המוטיבציה של החברות להמשיך לפרסם את אותם מוצרים שוב ושוב? כל האפקט הפרסומי הולך לאיבוד ועוד ממאיס את עצמו על הלקוחה. לדעתי הם פשוט מחפשים להיפטר מהמלאי הנוכחי לפני שהם סוגרים את הבסטה...

      מחק
  5. תמונות מדהימות ביופיין.
    הייתי שמחה לקבל את המסקרה של גאיה,
    קיבלתי במקום את הגלוס של MINERAZ
    גם חביב.
    לי יש נערה בבית, אז אם יש לי משהו כפול
    זה אומר שנשאר משהו בשבילי...

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה על המחמאה, יקירתי.
      שומרת עבורך את המסקרה ♥♥♥

      מחק
  6. אני מודה שאני לא עוקבת אחרי קופסאות הגלוסיבוקס באופן קבוע אז אני מבינה שיש חלק שמתבאסות על כפילויות, אבל באופן כללי זאת נראית לי קופסא ממש נחמדה מבחינת מגוון המוצרים והאיכות שלהם. דווקא לא הייתי מתנגדת :)

    השבמחק
  7. מבחינת המוצרים בגודל מלא - הקרם של OPI נהדר, המסקרה מאכזבת מאוד.
    כל היתר, דוגמיות שכבר נתקלנו בהם בעבר.. חבל שהם לא מגוונים יותר..

    השבמחק

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails