יום שלישי, 16 ביוני 2015

סלינה גומז היא הפנים החדשות של פנטן

סלינה גומז ושיערה המהמם יככבו בקמפיין חדש למותג מוצרי השיער פנטן (Pantene), שתמונות ראשונות שלו כבר הופצו בכל רחבי הרשת.



אחרי שפרסמה בסופ"ש האחרון רמזים אודות "הודעה חשובה" שעומדת להגיע, חשפה אתמול גומז בחשבון האינסטגרם שלה את שיתוף הפעולה שלה עם פנטן, לצד תמונה מתוך הקמפיין הראשון שלה. בעוד שהתמונות ה"רשמיות" יעלו רק במהלך אוגוסט 2015, הכוכבת המוכשרת לא חוסכת מאיתנו הצצה לתמונות נוספות של שיערה השופע והמסוגנן בגלים מבריקים עד בלתי אפשריים.



אם לא אכפת לכן להתמודד בינתיים עם בעיות רציניות של קנאת שיער, אז יש גם סרטון וידיאו "מאחורי הקלעים" של צילומי הקמפיין, בו חולקת גומז בת ה-22 3 סיבות לכך שהיא נרגשת מתפקידה החדש: "השתמשתי בפנטן כל החיים שלי; שנית, המסר שלהם לנשים להיות חזקות הוא נהדר ומה שהם מייצגים הוא כל-כך אני ואני רוצה שגם המעריצים שלי ידעו להרגיש בטוחים בעצמם; ושלישית, זה כייף!" היא מוסיפה גם: "זה כל-כך כייף להרגיש כמו הילדה הפנימית שבתוכך, לשחק עם השיער שלך ולהרגיש יפה." טוב, עם זה בטח אי-אפשר להתווכח...

למרות שזוהי הפעם הראשונה שגומז מייצגת מותג יופי, יש לה כבר ניסיון בלקדם מוצרי יופי, אחרי שהשאילה את שמה לשני בשמים: Selena Gomez ו- Selena Gomez Vivamore.


תגובה 1:

  1. הבת שלי מעריצה שרופה שלה....נסענו ללונדון ליראות הופעה שלה, היא באמת מקסימה

    השבמחק

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails