יום שבת, 5 בספטמבר 2015

L'Oréal Paris La Vie en Rose Lipstick Collection

לוריאל פריז משיקים את La Vie en Rose ("חיים בורוד"), אוסף חדש של שפתונים בסדרת ה-Color Riche, המוקדש לצבע האהוב על כל בחורה נשית – ורוד! מה שמיוחד בצבע הזה, הוא שאנחנו לא חייבות להיות ילדות קטנות כדי לאהוב אותו; ומה שעוד יותר נחמד הוא שהאוסף נוצר כדי להציע לכל אחת את הגוון הוורוד שהכי מתאים לגוון העור שלה.



כמו האוספים הקודמים שהשיק המותג בסדרה – אוסף הניוד ואוסף האדום מאט – גם באוסף הוורוד הצמידו לכל גוון שגרירת יופי סופר-זוהרת אחרת. הרעיון שעומד מאחורי זה, הוא שהלקוחה יכולה לבדוק איזו שגרירה הכי דומה לה מבחינת גוון העור וכך תדע איזה גוון ורוד הכי יחמיא לה.


בלוריאל פריז החליטו ללוות את סדרת השפתונים החדשה בקמפיין מיוחד במינו שעושה מחווה לזמרת הלאומית המנוחה של צרפת – אדית פיאף. לצורך כך הם גייסו את הזמר והמוסיקאי המוכשר ג'ון לג'נד, שמבצע את שירה המפורסם "La vie en rose" בליווי שגרירות היופי של המותג, ביניהן ג'וליאן מור, אווה לונגוריה, ליילה בקטי, ג'יין פונדה ונעמי ווטס. הצבע השולט בוידיאו קליפ הוא כמובן ורוד והוא מופיע על הקירות, על הבגדים ועל שפתותיהן של השגרירות.



הסדרה La Vie En Rose תעלה על המדפים בעולם החל מה-1 באוקטובר 2015. באירופה ישווקו הגוונים הבאים:
·         אווה – ורוד אפרסקי
·         ליה – ורוד גרנדה
·         בלייק – ורוד כתמתם
·         נעמי – ורוד תה
·         הלן – ורוד ניוד

השפתון הורוד של אווה לונגוריה

אגב, זה המקום לציין, כי לאחרונה השיק המותג אתר אינטרנט ישראלי חדש ב-3 שפות, לנוחות כלל האוכלוסיה המקומית: עברית רוסית וערבית. באתר ניתן למצוא את קטלוג המוצרים המלא של המותג, סרטוני הדרכה, חדשות, חוות דעת של גולשים ואפילו אפשרות לרכישת מוצרים און-ליין באמצעות אתרים קמעונאים שונים.





תגובה 1:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails