יום שלישי, 10 בנובמבר 2015

אסתי לאודר עם הפנים למזרח

קונצרן Estée Lauder רכש לאחרונה זכויות בחברה הדרום קוריאנית "Have & Be" – מי, שלמעשה, עומדת מאחורי שני מותגי טיפוח מוכרים מאד בקוריאה: "Dr. Jart+" ו- "Do The Right Thing". תנאי העסקה לא נחשפו, אבל היא אמורה להסתיים במהלך דצמבר השנה.



המותג Dr. Jart+ ממוקם בסיאול והוא ידוע במוצרי הטיפוח החדשניים שלו. למעשה, הוא היה מבין החלוצים שהשיקו את קרם ה-BB המפורסם. שם המותג הורכב בהשראת הביטוי: 'Doctor Joins Art', המתייחס לשילוב מדע העור ואומנות. המותג הושק ב-2005 על-ידי צ'ינווק לי (ChinWook Lee) ומאז התרחב לשווקים בינלאומיים (כולל ארה"ב), אם כי אסיה נותרה נתח השוק הגדול ביותר שלה.



המותג השני בו השקיע קונצרן אסתי לאודר הינו, כאמור, Do The Right Thing (או בקיצור: DTRT) – מותג המתמקד בקהל היעד הגברי ומשלב מוצרים טיפוח קוריאניים חדשנים עם סגנון ניו-יורקי. גם המותג הזה נוסד על-ידי לי ב-2012 והוא כולל, בין השאר, מיגוון של מוצרי ניקוי לעור, קרמי לחות וסרומים. מוצרי המותג נמכרים בקוראיה ובארה"ב באמצעות רשת "ספורה" ומיזם קופסאות היופי Birchbox Man.


פבריצ'יו פרדה, נשיא ומנכ"ל אסתי לאודר, אמר בהודעה שפורסמה: "אנו נרגשים להכריז על השותפות שלנו עם Dr. Jart+. השקעה זו נותנת לחברה שלנו הזדמנות אסטרטגית לפיתוח שותפות עם אחד ממותגי טיפוח העור המבטיחים ביותר של קוריאה. צ'ינווק לי והצוות שלו בנו מותג מצליח ומרגש, המוצב בראש החנית של גל היופי הקוריאני ההולך ומתרחב במהירות. אנו שמחים לשתף פעולה עם מר לי ואנו מצפים לבניית מערכת יחסים אסטרטגית וארוכת-טווח עם כל צוות Dr. Jart+."

צ'ינווק לי, המייסד ומנכ"ל חברת Have & Be, הוסיף: "בעוד גל היופי הקוריאני ממשיך לפרוח בעולם, אנו נרגשים על ההזדמנות הנוספת, התמיכה וההנחיה שחברות אסתי לאודר יתנו למותגים שלנו. זהו רגע אדיר עבור צוות Dr. Jart+ ולהמשך הצמיחה של היופי הקוריאני."

אגב, כזכור, זהו אינו הקשר הראשוני של "אסתי לאודר" עם היופי הקוריאני. לאחרונה מינתה החברה את אושיית היוטיוב והאינסטגרם הדרום-קוריאנית/אמריקאית איירין קים (בתמונה הראשית למעלה) כשגרירת היופי החדשה שלה.

בהתחשב בפופולריות העצומה שצוברים מוצרי היופי הקוריאניים בעולם המערבי, כמו קרמי ה-BB למיניהן, המייקאפ קושיין ומסכות הלחות לפנים, המהלך של קונצרן אסתי לאודר בהחלט לא מפתיע, אבל מאד מסקרן לראות מה תהיה התרומה שתפיק השותפות החדשה, הן לשני הצדדים עצמם והן, כמובן, לשוק היופי העולמי.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails