יום שלישי, 10 בנובמבר 2015

MAC x Dita Von Teese Lipstick

דיטה פון טיז כמעט אף פעם לא נראתה ללא שפתון אדום בוהק מרוח על שפתיה, דבר שגרם לרבים מאוהדיה לקנא במראה השפתיים האדומות הנחשקות. עכשיו יהיה לכולנו קל יותר לחקות את המראה שלה, הודות לשיתוף הפעולה של דיטה עם מותג הקוסמטיקה MAC במסגרתו יושק שפתון אדום שיישא, מן הסתם, את שמה - Von Teese.



"תמיד אהבתי את MAC ונשארנו קרובים אחרי שעבדנו יחד לפני כ-10 שנים על קמפיין ויוה גלאם," אומרת פון טיז. "MAC חוגגת את האינדיבידואליות ותומכת באנשים שמעזים להיות שונים. אני אסירת תודה על ההזדמנות ליצור את השפתון האדום שלי. הגוון M.A.C Von Teese שלי מעורר זוהר ובטחון."

"דיטה מייצגת נשיות, יופי ומיניות," אומר ג'יימס גייג'ר, המנהל הקריאטיבי של MAC. "היא היתה ידידה של המותג שלנו במשך שנים רבות, מאז שהיתה הפנים של קמפיין ויוה גלאם VI. היא השילוב המושלם של זוהר ופאם פאטאל. השפתון שלה בגוון Von Teese הוא הגוון האדום המושלם כדי לבטא את הצד המפתה שבך."


השפתון של פון טיז הינו, כאמור, בגוון אדום עם תת-גוון כחול, בגימור מאט, והוא מגיע באריזה שחורה עליה מתנוסס שמה של דיטה, כמו גם על גוף השפתון עצמו. החל מדצמבר 2015 ניתן יהיה להשיגו באמצעות אתר האינטרנט של המותג באופן בלעדי.

תגובה 1:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails