יום חמישי, 18 בפברואר 2016

קיילי ג'נר שולפת ציפורניים

אחרי הצלחה מסחררת שגרפו השפתונים הנוזליים שלה (הידועים בכינויים Lip Kit), היה זה אך הגיוני שקיילי ג'נר (Kylie Jenner) תרחיב את אימפריית היופי שלה עם מוצרים נוספים. הצעירה בבנות קרדשיאן אף סיפרה בעבר למיליוני האוהדים והעוקבים שלה על תכניתה להשיק ליין איפור מלא בשנת 2016. חדי ההבחנה ביניהם בוודאי שמו לב, כי לאחרונה שונה שם האתר דרכו נמכרים השפתונים המבוקשים שלה מ- "Kylie LipKit" ל- "Kylie Cosmetics". כעת החלומות שלה מתגשמים כשהיא חוברת למותג הציפורניים האמריקאי SinfulColors להשקת סדרה של שלוש קולקציות במהדורה מוגבלת, שהראשונה מביניהן תעלה על המדפים ברחבי העולם כבר בתחילת מרץ הקרוב. השתיים האחרות יושקו, אחת אחר השניה, באפריל ובמאי 2016.



שיתוף הפעולה הנ"ל אינו מפתיע במיוחד, בהתחשב בעובדה שקיילי ידועה, בין השאר, בזכות ציפורני ידיה המסוגננות וחיבתה הגדולה ללקים בשילובים שונים – אותם היא נוהגת להציג באופן תמידי על-גבי חשבון האינסטגרם שלה.

A photo posted by King Kylie (@kyliejenner) on

הליין שישיקו השניים מורכב, למעשה, משני שלבים: לק וטופ-קוט, בעלי פורמולה דמויית לק ג'ל הפופולרי מאד בימים אלו. הקולקציה הראשונה בסדרה - King Kylie SinfulShine, שתושק כאמור בתחילת מרץ, כוללת 20 גוונים צבעוניים, חלקם בגימור מטאלי, לצד גוונים טבעיים יותר. בין הלקים שיכללו בקולקציה, ניתן למצוא גוונים המכונים "Koko-Nuts", "Kafe Latte", "True Kolor" ו- "The Royal Me". כל בקבוק מהסדרה יעלה מעט יותר יקר מהלקים ה"רגילים" של המותג (שמחירם בישראל עומד על 10 ₪ בלבד), אבל עדיין יהיה נגיש לכל כיס.

"אני אוהבת לראות את הציפורניים שלי מסודרות, ואת עולם הלקים באופן כללי" מספרת ג'נר בראיון ל-WWD. הסגנון המועדף עליה בימים אלו הוא ציפורניים קצרות בגוון טבעי, אבל זה לא מונע בעדה להשתמש גם בגוונים צבעוניים יותר. "כרגע אני אוהבת ממש את הצבעים הוורודים", היא אומרת ומתייחסת לגוונים "Miss Majesty" ו- "Miss Chief"מתוך הקולקציה הראשונה שתשיק במשותף עם המותג SinfulColors.


לקים של המותג SinfulColors

"אני כל כך מתרגשת לעבוד עם SinfulColors על קולקציות הלקים שלי! בחרתי בכל הצבעים והטרנדים שאני אוהבת עבור הקולקציות המוגבלות הללו. אני אוהבת להיות יצירתית עם הציפורניים ולשתף את הבחירות האמנותיות שלי עם האוהדים שלי. עם האוסף המשותף עם SinfulColors, אהיה מסוגלת להציע למעריצים שלי את הלק שהם צריכים כדי ליצור את הסגנונות האהובים שלי במחיר סביר. אני לא יכולה לחכות כבר כדי שכולם יראו מה שעשינו", מוסיפה ג'נר.

אגב, זהו אינו שיתוף הפעולה הראשון של ג'נר בתחום היופי. היא משמשת גם כשגרירת יופי של מותג טיפוח בשם Nip+Fab ולאחרונה אף הקימה ליין אופנה חדש יחד עם אחותה, קנדל ג'נר (שגרירת היופי של אסתי לאודר).


תגובה 1:

  1. אם המחירים יהיו כמו של סינפול עכשיו בארץ, הביא לי את כל הקולקציה :)

    השבמחק

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails