יום שלישי, 23 בפברואר 2016

ג'יבנשי הגיע לרמת אביב!

אמנם זה נראה היה טריוויאלי לחלוטין, אבל רק לאחרונה ממש נכנס מותג האיפור והטיפוח היוקרתי GIVENCHY לסניף הסופר פארם, הממוקם בקניון רמת אביב. לכבוד המאורע, הגיע לארץ אמן האיפור הבכיר של המותג, גונטר הילגרטנר (Gunther Hilgartner) כדי לאפר את לקוחות הסניף, כשהוא מלווה בשמלת הוט קוטור יקרה להחריד (לא, הוא לא לבש אותה).



הילגרטנר, יליד אוסטריה, מלווה את המותג כבר יותר מ-20 שנה. את מקצוע האיפור הוא למד בבית הספר הגבוה לאיפור ז'אן ד'אסטרי (Jean d’Estrées) בפריז והחל לעבוד כמאפר במותג "לנקסטר" במונקו, בזמן שלטונה של הנסיכה גרייס - אותה אף היה לו העונג לפגוש לאחר כמה שנים. מפגש זה הוביל אותו מאוחר יותר להזדמנות לאפר את אודרי הפבורן, המוזה של הוברט דה ג'יבנשי, בכבודו ובעצמו. מכאן והלאה, עתידו נחתם בבית ג'יבנשי.


במהלך הקריירה שלו בג'יבנשי היה לו את הכבוד לאפר כמה מהנשים היפות והמפורסמות בעולם, כמו גם לעבוד בפרוייקטים שונים עבור מגזינים מובילים, תכניות טלוויזיה וסרטים. אגב, אחת העבודות המהנות הזכורות לו ביותר היתה איפור לתצוגת האופנה האחרונה של המעצב הוברט דה ג'יבנשי, שהוקדשה כולה לאודרי הפבורן.

כאמור, לכבוד כניסתו של "ג'יבנשי" לסניף סופר פארם בקניון רמת אביב היוקרתי, הגיע גונתר לפגוש את נשות ישראל, לאפר אותן במוצרים הנפלאים של המותג ולהעניק להן כמה טיפים ממשנתו המפוארת, השואפת להדגיש את היופי והזוהר הטבעי של האשה.


וכדי להוסיף עוד קצת גלאם למאורע, הוטסה לארץ במיוחד שמלת הוט קוטור של בית האופנה "ג'יבנשי", ששוויה נאמד בכמה עשרות אלפי יורו. השמלה הוצבה לצד עמדת האיפור של גונתר והעניקה למאופרות תחושה כאילו הן מתכוננות לעלות על "השטיח האדום" מייד אחרי שגונתר יסיים לבצע את מלאכתו ואמנותו עליהן.


גם לי היה את העונג לפגוש בגונתר, לצפות בעבודתו הנפלאה ואף לקבל ממנו כמה טיפים מקצועיים. בנוסף, הוא שמח להמליץ בפניי על כמה ממוצרי המותג, אותם אסקור כעת לפניכם:

Givenchy Ombre Couture Cream Eyeshadow – צללית קרם עמידה:

מדובר בצללית קרם המחליקה על קימורי העפעף בקלות. למרות מרקמה הקרמי, תוך זמן קצר היא מקבלת מעין גימור פודרתי, שאמור להיות עמיד עד 16 שעות, גם במים. את הצלליות הנ"ל ניתן בנוסף לערבב אחת עם השניה כדי ליצור גוון חדש או ליצור מעברים בין גוונים שונים. כמובן, ניתן גם לשלב אותן עם צלליות אבן או אבקה.


הצללית מגיעה בתוך מיכל פלסטיק קטן ושקוף עם מכסה שחור, עליו מופיע סמל המותג. בתחתית המיכל מופיע שם הגוון והמספר שלו. היות ואריזת הצללית עשויה פלסטיק, זה הופך אותה לקלה ונוחה מאד לנשיאה בתיק.



הגוון אותו בחרתי הינו Rose Dentelle (מס' 3) – מעין ורוד מאובק בגימור מאט או אם תרצו – ורוד וינטאג'. הגוון יחסית פיגמנטי, אבל ניתן בקלות לטשטש אותו כדי להשיג מראה רך יותר. הפורמולה חלקה וקטיפתית למגע והמרקם משתלב יפה על העין. אמנם המותג מעיד על עמידות של עד 16 שעות לפחות, אבל לי, אישית, לא הזדמן לבדוק זאת מאחר ובפעמים שהשתמשתי בה הסרתי את האיפור כבר לאחר 8-10 שעות. במהלך הזמן הזה היא החזיקה מעמד יפה מבלי להכנס לקפלי העפעף. אגב, אני מעדיפה להשתמש באצבעות כדי להניח את הצללית הנ"ל, אבל בהחלט ניתן לעשות זאת גם באמצעות מברשת.

מחיר: 119 ₪, תכולה: 4 גרם.


Givenchy Prisme Libre Loose Powder – פודרה בתפזורת בארבעה גוונים להענקת מראה זוהר בגימור מאט:

פודרת ה- Prisme Libre הינה, למעשה, גרסה מחודשת לפודרת הפריזמה המקורית, שהושקה במקור בשנת 2006. היתה זו הפודרה בתפזורת הראשונה שאי-פעם אוחסנה תחת מחיצה מחוררת ושילבה באופן אפקטיבי והרמוני ארבעה גווני ניוד שונים. הגרסה החדשה, הנוכחית, מכילה פיגמנטים שהם יותר קלילים ומרעננים ותוך כדי גם מרככים את העור באופן מושלם. המרקם החדש שלה דק, שקוף וזוהר והוא כולל פיגמנטים שטופלו בטכנולוגיית פירוק חלקיקים ייחודית. כמו כן, הפודרה מגיעה עם ניחוח אקזוטי עדין ביותר של לילך ומאסק לבן.


כבר לפני השימוש בפודרה, יכולתי להרגיש, כי מדובר פה במשהו יוקרתי אמיתי. אני מניחה, שזה כנראה בגלל המכסה השחור שלו בעל הגימור דמוי העור והלוגו המפורסם של המותג המופיע במרכזו בגוון כסוף. בסה"כ העיצוב הוא מאד מינימליסטי, אבל זה מה שמוסיף לו את המראה האלגנטי והיוקרתי, האופייני כל-כך למותג.


מיכל הפודרה המרובע הינו שקוף וניתן לראות דרכו את ארבעת הגוונים השונים של הפודרה, המונחים זה לצד זה בהרמוניה. אגב, זה גם מאד פרקטי מכיוון שהשקיפות של המיכל מקנה את היכולת לדעת בקלות כמה חומר עוד נותר בתוכו. למיכל מצורף פאף פודרה קטן ולבן, עשוי מיקרופייבר והוא רך, חלק ונעים למגע. את המיכל עצמו אוטמת מדבקה שקופה, המונעת מהפודרה להתפזר דרך פתחי היציאה המחוררים בצורת לוגו החברה.


כדי להשתמש בפאף המצורף לפודרה, יש להניחו פשוט על גבי הפתח המחורר, להחזיק אותו היטב בעזרת האצבעות ובמקביל להפוך את המיכל ולנער אותו מעט כך שהפודרה תתפזר על הפאף. לחילופין, ניתן גם להשתמש במברשת – פשוט מוציאים קצת חומר על צידו ההפוך של המכסה או על כף היד או על כל משטח עבודה אחר, ולאסוף אותו בתנועות סיבוביות עם המברשת. למרות שמדובר בארבעה גוונים שונים, הם מתמזגים לגוון אחד אחיד. הפודרה גרוסה כל-כך דק, עד שנדמה שהיא ממש נבלעת לתוך העור והופכת להיות בלתי מורגשת בעליל.



אגב, שכחתי לציין, שגוון הפודרה שבחרתי הינו Taffetas Beige (מס' 2) – שילוב של גווני בז', אפרסק וצהוב, המעניקים לעור באופן מיידי מראה חי, מואר וזוהר.

מחיר: 263 ₪, תכולה: 12 גרם (3 גרם x 4).


Givenchy Noir Couture 4 in 1 Mascara – מסקרה:

לפני כמה שנים השיק המותג את המסקרה ה"קיפודית" המפורסמת שלו - Phenomen’Eyes Mascara, ששבתה את ליבי מהרגע הראשון. מאוחר יותר הצטרפה לליין המסקרות של המותג ה- Noir Couture 4 in 1 Mascara, שעוצבה להעניק נפח, אורך ועיגול מושלמים לריסים ותוך כדי גם לטפח אותם. אני מודה ומתוודה, שהדבר הראשון שמשך את תשומת ליבי במסקרה הזו הוא האפליקטור הייחודי וכמובן העיצוב היוקרתי של האריזה שלה, המגיע בשחור חלק ומבריק עם אלמנטים כסופים.


המסקרה הינה בגוון 1 Black Satin (שחור אינטנסיבי) והיא בעלת פורמולה המכילה תרכובת בלעדית למותג של רכיבים מאיצים ומטפחים לריסים, המספקים להם הזנה, שיקום, חיזוק והגנה. לדברי המותג, שימוש יומיומי במסקרה במשך ארבעה שבועות ברציפות יעניק לריסים נפח, אורך ועיגול משמעותיים באופן הנראה לעין ולאחר שמונה שבועות הם אף יתחזקו, יקבלו מראה מבריק, אחיד ויהפכו לרכים וגמישים יותר.

בכל מה שקשור לאורך, עיגול והפרדה – המסקרה עושה עבודה טובה מאד. לגבי הנפח – לא ממש! בגלל שהריסים שלי יחסית דלילים, אני מעדיפה מסקרות שמעניקות מראה דרמטי יותר, ובמקרה הזה המראה המתקבל הוא טבעי ועדין יותר. בנוסף, קשה לי להעיד על התפקיד של המסקרה כמטפחת ריסים מבלי לבחון אותה לאורך תקופה משמעותית יותר. מה שכן, הריסים מרגישים רכים וגמישים גם כשהם משוחים במסקרה. בכל אופן, אני רוצה להאמין, שהיא אכן מקיימת את תפקידה בכל מה שקשור להזנה והגנה על הריסים.


כאמור, המסקרה מצויידת באפליקטור ייחודי המעוצב בצורת 3 כדורים "קיפודיים" קטנים. צורתו זו מצליחה להפריד בצורה יפה את הריסים ולצפות אותם באחידות, מבלי להעניק להם את המראה ה"עכבישי". הטקסטורה קרמית, אבל לא רטובה מידי ולוקח לה שניות אחדות כדי להתייבש על הריסים, כמעט מבלי להימרח או להכתים. כמו כן, היא ניתנת להסרה דיי בקלות עם מסיר איפור לעיניים, או אפילו באמצעות מים חמים.

לסיכום, מדובר במסקרה טובה למידי, אבל בהחלט לא מיועדת לאוהבות המראה הדרמטי.

מחיר: 160 ₪, תכולה 8 גרם.


Givenchy Teint Couture Embellishing Concealer – קונסילר לטשטוש פגמים בעור:

מוצר חדש שמושק בימים אלו בישראל! מדובר בקונסילר המורכב משני פסי גוונים: בז'- לטשטוש ותיקון פגמים, וורוד- להארה. לדברי המותג, הפורמולה שלו מכילה ריכוז גבוה של חלקיקים פנינתיים המעניקים כיסוי מושלם ומואר עם עמידות לאורך כל שעות היממה. הוא מיועד לטשטש כהויות מתחת לעיניים, להעלים סימני עייפות, אדמומיות וכתמים כהים בפנים.


הקונסילר מגיע בצורת סטיק עם חוד נשלף על-ידי סיבוב קצה הסטיק. המבנה הייחודי של חוד הקונסילר בצורת מלבן צר, מאפשרת להגיע עימו בקלות לכל איזור בפנים – אפילו ליד הזוויות הפנימיות של העין וגם בצמוד מאד לאורך קו הריסים. כמו כן, מבנה החוד מאפשר להשתמש בכל אחד משני הגוונים בנפרד או לערבב את שניהם לגוון אחיד אחד.


למרות שהוא מרגיש קצת נוקשה בהנחה על הפנים, הוא מטשטש בקלות על העור. באזור שליד העיניים הוא הרגיש לי יבש יחסית, אבל כשהקפדתי למרוח קרם עיניים לפני כן, התחושה השתפרה. בתור מתקן פגמים נקודתיים, הוא עושה את עבודתו נאמנה, וגם כהיילייטר עדין הוא חביב מאד. אגב, ניתן לטשטש את הקונסילר באמצעות מברשת, אבל אני מעדיפה לעשות זאת באמצעות האצבעות, מכיוון שבאופן זה הטשטוש מתקבל טבעי יותר.


הקונסילר מוצע בשלושה גוונים שונים: 1, 2 ו- 3. זה שקיבלתי לסקירה הינו בגוון מס' 2 (Dentelle Beige).

מחיר השקה: 154 ₪, תכולה: 1.2 גרם.


את מוצרי ג'יבנשי ניתן להשיג בסניפים נבחרים ברשתות סופר פארם, ניו פארם, המשביר החדש לצרכן וכעת, כמובן, גם בסופר פארם קניון רמת אביב.


3 תגובות:

  1. הפודרה מעולה ! יש לי אותה בדיוק באותו הגוון ואני כל כך נהנית מהשימוש ומהתוצאות שהיא נותנת. לי יש את גרסת המסקרה העמידה במים והיא אחת המסקרות האהובות עלי, לדעתי היא מדהימה. יש לי אותה גם בשחור וגם בסגול מדליק (לא חצילי, סגול אחר מאוד מיוחד בעיניי). הקונסילר ממש מסקרן, עשית לי חשק :-)
    יום נפלא שיהיה

    השבמחק
    תשובות
    1. המסקרה אכן טובה, אבל לי היא מעניקה מראה טבעי, יומיומי כזה.
      הריסים שלי מאד בהירים ודלילים, לכן אני בדרך-כלל מעדיפה מסקרה שתתן להם מראה דרמטי יותר.

      מחק

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails