יום שבת, 23 ביולי 2016

Kat Von D vs Jeffree Star

עולם היופי רועש וגועש בימים האחרונים בעקבות דו-קרב שמתחולל בין שני מאפרים, שניהם בעלי מותגי יופי פופולריים מאד, הנושאים את שמם. מצד אחד – המאפרת קאט וון די (Kat Von D) ומהצד השני המאפר והזמר ג'פרי סטאר (Jeffree Star).




זה התחיל כשקאט וון די הודיעה באמצעות חשבון האינסטגרם שלה, שהיא מוציאה מליין המוצרים שלה שפתון נוזלי המכונה על-שמו של ג'פרי סטאר. וון די בת ה-34, פרסמה בפוסט שהעלתה תמונה של ג'פרי סטאר בן ה-30, כשעליה סימן "אין כניסה" (או אם תרצו, סימן "אסור"). לצד התמונה היא כתבה כי לאחר שנים של מתן תירוצים להתנהגות ה"בלתי הולמת" מצידו של סטאר, כולל קידום לכאורה של שימוש בסמים, גזענות ובריונות, היא כבר לא יכולה יותר "לנצור את לשונה" אחרי האירועים האחרונים. וון די כתבה: "אני פשוט רוצה לנתק את עצמי ממנו ומהמותג שלו מנקודה זו ואילך... וכן, בלב כבד אני מושכת את השפתון בגוון 'Jeffree' מהקולקציה שלי."

כידוע, לוון די יש ליין מוצרי איפור פופולרי מאד, הכולל בין השאר גם סדרה של שפתונים נוזליים, המכונה בשם Everlasting Liquid Lipstick ומוצע למכירה באמצעות רשת "ספורה" או באתר האינטרנט של וון די עצמה. השפתון המדובר הינו בגוון ורוד לוהט, הוא טבעוני ו-100% נטול אכזריות. גם לג'פרי סטאר יש ליין מוצרי איפור משלו תחת המותג Jeffree Star Cosmetics.

המהלך שביצעה וון די עורר הדים רבים והמצב אף הסלים אחרי שג'פרי סטאר השיב בסדרת ציוצים משלו בטוויטר:

"מישהי שלא ראיתי יותר משנה רוצה לכתוב פוסט אודותי. אני מפהק ברגע זה..."

"קאט ואני התכתבנו לפני כמה ימים אחרי 6 חודשים של שתיקה. היא מעולם לא תמכה בי או במותג שלי ואפילו התרחקה ממני כשהשקתי אותו."

"כל המצב הזה הוא עצוב ומגעיל. אני לא צריך למחוא כפיים בחזרה או לעשות וידיאו בעקבות פוסט של מישהו. זה מתחיל להיות משעמם."

בתגובה לכך פרטה וון די את אחת הסיבות להתרחקות שלה מסטאר ומהמותג שלו. בחשבון הטוויטר שלה היא טענה, כי סטאר סרב לשלם עבור יצירת אומנות (לוגו עבור המותג שלו) שהוא "גנב". זמן קצר לאחר מכן היא אף העלתה סרטון ביוטיוב שמגולל את הסיפור כולו ובין השאר, ציינה בו כי הדרך בה הקים סטאר את המותג שלו היתה לא אמיתית והאשימה אותו בנטייה לשקרנות והגזמה. להגנתה, היא הוסיפה: "אני יכולה להגיד את זה, כי אני הייתי שם – הכל התחיל בסלון בבית שלי."



בנוסף לכך שהיא מאשימה את סטאר בבריונות כלפי מותגים קטנים והצגה של חיי עושר ואורח חיים נהנתני לעיני כל – משהו שהיא לא מסכימה איתו ואף מגנה אותו – הוסיפה וון די שלאחרונה גילתה משהו שהוביל להחלטתה לנתק את קשריה עם סטאר. וון די טענה, כי במהלך השיחות המוקדמות עם סטאר אודות ליין המוצרים שלו, היא הסבירה לו שהיא לא יכולה ליצור את הגרפיקה עבור אריזות המוצרים שלו, מאחר והיא מחוייבות לבלעדיות עבור המותג שלה. לעומת זאת, היא שמחה לקשר אותו עם אמן אחר בשם ב.ג'. בטס (BJ Betts). וון די טענה, שבטס יצר כמה סקיצות עבור הלוגו של סטאר, אבל סטאר השתמש בהן מבלי לשלם עבורן או אפילו לתת קרדיט מתאים לבטס – מה שהתברר לה רק בסוף השבוע שעבר.

אגב, מאז בטס צייץ בטוויטר שלו הודעה שהכל נפתר בינו לבין סטאר ואין לו כל עניין להוסיף בנושא.

אבל בכך לא הסתיימה הפרשה. ג'פרי סטאר העלה סרטון משלו ליוטיוב, שבו הציג את הצד שלו בכל הסיפור. סטאר טען שהוא עבד עם בטס על סקיצות ראשוניות של הלוגו שלו, אבל לא היה מסוגל להרשות לעצמו את עלות שירותיו של בטס באותה העת, כשהמותג שלו היה עוד בחיתוליו. סטאר המשיך והסביר, כי במקום זה הוא החליט "להתרחק מבטס" וללכת למישהו אחר שעזר לו בעיצוב ליין הבגדים שלו - Beauty Forever. לדבריו, הלוגו הקודם שלו היה בנוי גם הוא מצורת כוכב כשבתוכו מופיעה האות 'J'. עוד הוא הוסיף, כי אינו מסכים עם טענתה של וון די, שכביכול עזרה לו ליצור את המותג שלו – טענה שהוא מוצא אותה "מעליבה כל כך". לדבריו, הוא לא גנב שמות, רעיונות או פורמולות מקאט וון די.

עוד התייחס סטאר להאשמות של וון די שהוא נוהג להשוויץ בתיקי מעצבים ובמכוניות שלו, בטענה שזה לא עניינו של אף אחד איך מישהו אחר נוהג לבזבז את הכסף שלו, ושגם לוון די יש מכוניות מפוארות מסוג "בנטלי" ו"טסלה" וארון מלא בגדים בשווי מיליוני דולרים, אותם הציגה לראווה בחשבון האינסטגרם שלה ובאינטרנט. הוא ציין שזו התנהגות "מאד צבועה".


חילופי ההאשמות הללו בין שני הצדדים גררו גם מלחמות בין מחנות האוהדים של וון די וסטאר, שאף הציפו את המדיות החברתיות של השניים בתגובות חריפות ואלימות מאד. בינתיים, נראה שזוהי רק המערכה הראשונה בקרב ושהדרמה עוד לא הסתיימה...


2 תגובות:

  1. אני לא בעד ההתנהגות של ג'פרי, כפי שהוצגו במלא סרטים ביוטיוב. אבל אני חייבת לומר שזה צעד מוזר מצד קאט ון די לעשות סרט שכזה ולטפל בגניבה בסגנון של גנון!.(יש עורכי דין, וכאלה.... שיטפלו בזה) לדעתי בכלל כוונתה הייתה לטרפד את ההשקה של המוצרים של ג'פרי (שהייתה כיומיים אחרי שהסרט שלה פורסם).
    חייבת להוסיף שבסרטון של ג'פרי הוא אומר שכן שילם בעבר למעצב, וגם בימים אלה הגיעו להסכם... נשמע תמוה לאור העובדה שאמר שהחליט לא להשתמש בלוגו של המעצב בסוף...
    לדעתי הכל ספין... שניהם הרי במסע קידום מכירות,לא??

    השבמחק
    תשובות
    1. אני באמת לא במקום לשפוט מי מהשניים צודק או דובר אמת (אם כי אני חייבת לומר שסטאר הביא כמה טיעונים מוצדקים), אבל אין ספק שכל הסאגה הזו תתרום רבות למכירות של כל אחד מהם.

      מחק

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails