יום שלישי, 20 ביוני 2017

קים קרדשיאן משיקה מותג יופי חדש בבעלותה

כוכבת הריאליטי קים קרדשיאן (Kim Kardashian) הולכת בעקבות אחותה-למחצה, קיילי ג'נר (Kylie Jenner) ומשיקה מותג יופי חדש משלה. את ההכרזה על המותג החדש עשתה קים במהלך ועידת פסגה נשית של "פורבס", שהתקיימה בשבוע שעבר בניו-יורק. מותג הקוסמטיקה שבבעלותה נושא את השם KKW Beauty והתאריך הרשמי להשקתו הינו, למעשה, מחר ה-21/06/17. עוד חשפה קים, שהיא עובדת על ניחוח חדש, שיושק לקראת סוף השנה הנוכחית.



המוצרים של KKW Beauty יוצעו למכירה בעיקר באמצעות האתר של המותג, כשהראשון ביניהם יתמקד במה שהקרדשיאן הכי ידועה בו: קונטורינג! מדובר בקיט מוצרים המכונה בשם Crème Contour & Highlight Kit - מחירו עומד על 48$ ונראה כי מיותר לציין, שהוא הולך להיות "סולד אאוט" בתוך דקות אחדות. לדברי ה-WWD, הקיט יוצר ב-300,000 יחידות, כך שמומחים בתעשייה מעריכים שמכירתו תצבור 14.4 מיליון דולר בתוך חמש דקות בלבד. פשוט מדהים!


הקיט המדובר מכיל שני מוצרים קרמיים דו-צדדיים בצורת סטיק ואפליקטור דו-צדדי לטשטוש, כאשר צידו האחד הינו ספוגית וצידו השני מברשת קבוקי. אחד משני הסטיקים מיועד לביצוע הקונטורינג, בעוד השני משמש להארה עם צד אחד בגימור מאט והצד השני מבריק. הקיט עצמו מגיע בנרתיק ורוד והוא מוצע בארבעה גוונים, כך שהוא יתאים לכל גווני העור: בהיר (Light), בינוני (Medium), כהה (Dark) וכהה מאד (Deep Dark). אגב, מי שסייע לקים בעיצוב המוצרים הינו המאפר האישי שלה, מריו דדיוונוביץ' (Mario Dedivanovic).




הקיט מתואר כידידותי לשימוש גם למי שאינה נוהגת להתאפר כמעט בכלל. הקצה של כל סטיק הינו מעוגל, כך שהיישום של החומר הינו קל והוא מחליק בקלות על העור. הפורמולה הינה וורסטלית וניתנת לשימוש על הלחיים, השפתיים, הרקות ואפילו לפיסול ולתיחום העיניים. לדברי קים, הבחירה בפורמולה הקרמית הינה בגלל שלאחרונה היא מעדיפה איפור קליל יותר ופורמולות קרמיות מספקות גימור טבעי יותר, בהשוואה למאט. קרדשיאן ודדיוונוביץ' מדגימים את השימוש במוצר בסרטון שלהלן:


לפני שאתן נכנסות ללחץ, כדאי שתדעו שקיט הקונטור יהיה חלק מהליין הקבוע של המותג. עם זאת, הקרדשיאן מתכננת להשיק כל חודש מוצרים חדשים ומהדורות מוגבלות, כך שלא יהיה רגע אחד משעמם. אגב, היא כבר הודיעה שהמוצר הבא שהיא עומדת להשיק הינו קיט קונסילר, אבל זה יקרה רק בעוד כחודשיים. בינתיים תכוונו שעונים ל- 21/06/17 בשעה 09:00 (אזור זמן פסיפיק, אצלינו זה קורה ב-22/06/17 בשעה 19:00).


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails