יום שלישי, 10 באוקטובר 2017

AHAVA Mineral Mud Facial Treatment Masks

חברת "אהבה מעבדות ים המלח" (AHAVA Dead Sea Laboratories) הכריזה על השקתן של שתי מסיכות פנים חדשות, מועשרות בבוץ מרוכז עשיר מאד במינרלים לצד חומרים פעילים רבי-עוצמה המיועדים ללחח את העור, להזין, לטהר ולהבהיר אותו.



"הבוץ הטבעי מים המלח, שהוא הכי עשיר במינרלים על-פני כדור הארץ, נמצא בשימוש מאז ימי קדם ומזה זמן רב הוא חלק מהדנ"א של המותג AHAVA, שכן אנו היחידים שרשאים מבחינה משפטית לכרות ולהשתמש בו באופן בר-קיימא... עם הריכוז הגבוה מאד שלו במינרלים, המטהר העשיר בחומרי הזנה משחזר את העור למראה בריא וקורן יותר – הבוץ, למעשה, סופג מהעור לכלוך ושומנים עודפים. מסכות ה-Mineral Muds החדשות של AHAVA משלבות את הבוץ הזה עם רכיבים פעילים, כך שהצרכנים יכולים כעת "להאכיל" את הפנים שלהם עם הזנה של 10 דקות כדי לקבל זוהר בטוח," אומר ברק אורנשטיין, סמנכ"ל השיווק של AHAVA.


כאמור, מדובר בשתי מסכות פנים חדשות:

Clearing Facial Treatment Mask (אריזה כחולה) – מסיכה המכילה בוץ מינרלי ומתפקדת כמסיכת ניקוי לפנים, מועשרת בגרגירי חוחובה להרגעת העור ובמרכיבים פעילים של תמצית מגנוליה. המסכה מסייעת לטהר ולנקות פגמים בעור, כולל פצעונים וראשים שחורים, מספקת אפקט ניקוי עמוק, מטהרת ומבהירה את הנקבוביות.


Brightening & Hydrating Facial Mud Mask (אריזה ורודה) – מסכת בוץ המכילה את הבוץ העשיר במינרלים וברכיבי לחות יחד עם תמציות אלוורה, ג'ינג'ר וואסאבי. המסכה מיועדת להבהיר ולהעניק לחות עמוקה לעור כדי לחשוף את הזוהר הטבעי שלו. בנוסף, היא מספקת מינון שבועי של חומרים מזינים חיוניים ומינרלים לעור.


שתי המסכות יעלו על המדפים במהלך דצמבר 2017.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails