יום שני, 9 באוקטובר 2017

Lancome Matte Shaker Liquid Lipstick

מותג היופי הצרפתי "לנקום" מרחיב את סדרת השפתונים הנוזליים בגימור מאט - Lancome Matte Shaker Liquid Lipstick, ב-18 גוונים חדשים!



פורמולת השפתונים הללו נוחה מאד ללבישה על השפתיים ואינה מייבשת אותם. הפורמולה, שמגיעה בצורה של מים עם שמן, נוצרה בטכנולוגיה מיוחדת המעניקה לה מרקם קליל ותחושה של "עור שני" יחד עם צבע אינטנסיבי. בנוסף, היא כוללת רכיבים מזינים, כמו ויטמין E. כל שצריך לעשות הוא לנער ולשקשק את בקבוקון השפתון כדי למזג את כל הרכיבים לכדי פורמולה אחידה וחלקה. השפתונים עצמם מגיעים עם ספוגית קושן מיוחדת, המאפשרת יישום קל ונוח של החומר על השפתיים.




הגוונים החדשים בסדרה:

·        262 Sea, Sand & Sun
·        264 Completely Nut!
·        265 I Like to Mauve It!
·        275 Nude & Roses
·        277 Pink a Boo
·        377 Pink Pocket
·        480 Rosemantic
·        481 Plum Plum Girl
·        490 The Grape Escape
·        501 Dark Fiction
·        380 Berry n Clyde
·        381 Funchsia
·        382 Pink Wink
·        191 Cherry Leader
·        190 Fly Me To Maroon
·        188 Or-Angel
·        274 V.I.Peach
·        260 Nudevotion

הגוונים החדשים זמינים כבר בארה"ב ולשאר העולם יגיעו בקרוב.


אגב, המותג התחדש בימים אלו גם בשגרירת יופי חדשה ויוצאת דופן - נור נילופה (Noor Neelofa) כוכבת טלוויזיה עולה ממלזיה. זוהי הפעם הראשונה ש"לנקום" ממנים שגרירת יופי ממדינה זו ועוד כזו שחובשת חיג'אב. נילופה, שמחזיקה עדת מעריצים גדולה מאד במדיה החברתית, מצטרפת לנבחרת מובילה של שגרירות יופי בינלאומיות של המותג הצרפתי, ביניהן ג'וליה רוברטס, אמה ווטסון, ג'ולייט בינוש, פנלופה קרוז, קייט וינסלייט ואחרות.


את התרגשותה מגודל המעמד, הביעה נילופה בת ה-28, באמצעות חשבון האינסטגרם שלה: "תמיד הייתי מעריצה של 'לנקום' ואהבתי אליו גדלה במשך השנים בגלל הערכים, החזון והפילוסופיה שלו שתואמים לערכים שלי כאשה. אז אני באמת מרגישה כבוד ואסירת תודה ש'לנקום' בחרו בי להיות השגרירה הראשונה של המותג ממלזיה!"

אגב, בשנת 2015, נילופה הופיעה בקמפיין פרסום עבור ליין הבישום La Nuit Tresor של המותג. כמו כן, היא משמשת גם כשגרירת יופי של מותג התכשיטים האוסטרי Swarovski.  

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails