יום שלישי, 31 באוקטובר 2017

הסוד של מריו דדיבנוביץ' למראה הזוהר של קים קרדשיאן

המראה הזוהר הנצחי של קים קרדשיאן הפך זה מכבר לתופעה תרבותית נרחבת. למזלנו הרב, היא לא שומרת מאיתנו את כל סודות היופי שלה ודואגת לפרסם את כל המוצרים בהן היא משתמשת. כידוע, מי שאחראי ברוב המקרים על המראה הזוהר שלה באירועים שונים, הוא המאפר מריו דדיבנוביץ' (Mario Dedivanovic), שהפך בעצמו לאושיית אינסטגרם עם לא פחות מ- 3.9 עוקבים. לאחרונה, חשף מריו באחת מכיתות האומן המפורסמות שלו, מוצר פשוט וזול להפתיע (10-15$), שמסייע לו להשיג את אותו המראה הזוהר הידוע שהוא מעניק לקים ואחיותיה.



לפני הכל, אם חשבתן לעצמכן, שאותו מראה קורן תמידי של קים נראה כאילו היא מזיעה מעט, אבל בצורה יפה, אז לא ממש טעיתן! ואני מדברת, למשל, על הלוק שלה בתמונה למעלה עם מריו עצמו, או למשל בלוק הזה (בתמונה למטה) מאחד מאירועי השטיח האדום האחרונים שבו היא השתתפה:

Embed from Getty Images


אז לדברי מריו, המוצר שאחראי על המראה הזה הוא Kryolan Transparent Jelly Wet & Sweat Effects. מדובר במוצר במרקם ג'ל, שמשמש מאפרים מקצועיים כדי לדמות מראה מיוזע על שחקנים... פשוט מאד! מריו משתמש בו כך: הוא מניח היילייטר קלאסי בצורת פודרה ומעליו הוא מניח את המוצר בטפיחות באמצעות ספוגית ביוטי בלנדר לחה. מריו מסביר, שזה "סוג של זוהר שנראה ממש טוב על השטיח האדום ובתמונות, בגלל שהוא נראה באמת כמו העור עצמו – בלי גושים ובלי נצנצים."


הג'ל של "קריולן" פשוט מדגיש עוד יותר את הברק של ההיילייטר שמונח מתחתיו. עם זאת, לא ניתן להניח מוצר פודרתי מעליו. אם תעשו כן, יש מצב שתצטרכו לעשות את האיפור כולו מהתחלה, כך אומר מריו. המוצר היחיד שניתן להניח מעל הג'ל הנ"ל הוא מיסט לפנים, כמו למשל ה- Fix+ של MAC ודומים לו.


לדברי מריו, הייליטריים מודגשים ובולטים נראים אולי טוב בתמונות שמפורסמות ברשתות החברתיות, אבל במציאות ועל השטיח האדום דרוש מראה הרבה יותר מתוחכם...


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails