יום ראשון, 14 בינואר 2018

אמילי רטאייקאוסקי היא הפנים החדשות של קרסטס

השחקנית והדוגמנית האמריקאית ממוצא יהודי, אמילי רטאייקאוסקי (Emily Ratajkowski), נבחרה להיות הפנים החדשות של מותג השיער היוקרתי Kérastase Paris ותוך שעות אחדות עוררה סערה גדולה.



אחרי שפרצה לתודעה שלנו, כשהופיעה חצי עירומה בוידיאו קליפ של השיר Blurred Lines של רובין ת'יק ובסדרה של תצלומים אירוטיים, אותם גם שיתפה בחשבון האינסטגרם שלה, היה זה רק עניין של זמן, עד שאמילי רטאייקאוסקי תשיג לעצמה חוזה יופי גדול. השבוע זה קרה והדוגמנית בת ה-26 עשתה את הופעת הבכורה שלה כמוזה החדשה של "קרסטס".

על הבחירה באמילי לתפקיד הנחשק, אומרת רוזה קאריקו (Rosa Carrico), נשיאת "קרסטס" העולמית: ב'קרסטס' אנו מאמינים ששערה של אשה הוא חיוני לנשיותה. אמילי חולקת את האמונה הזאת. היא מגלמת חזון יופי מודרני, רב-פנים ומלא בטחון. אני שמחה לברך אותה על כניסתה למשפחת 'קרסטס'."



"אני נרגשת וגאה להיבחר כשגרירת קרסטס", אומרת אמילי. "שיער הוא חיוני לדרך בה אני מביעה את עצמי. אני אוהבת את הרגשת הניקיון והמרקם של שיער טבעי, שבאופן מיידי גורם לי להרגיש יותר בטוחה. אני מחשיבה את השיער שלי כהשתקפות הכח הפנימי שלי. זה לא קישוט, אלא דרך לבטא את עצמי. אני חושבת שזה נכון לגבי כל הנשים. יש לשיער כח העצמה נשי גדול כל כך. הוא מאפשר לנשים להגדיר מי הן רוצות להיות. בגלל זה הן ראויות לטיפול הטוב ביותר."

אגב, הכוכבת שיתפה את הידיעה עם למעלה מ-16 מיליון עוקבים בחשבון האינסטגרם שלה, כשכתבה (במקור) לצד תמונתה בשחור-לבן: "שיער הוא חלק בסיסי ביופי, בנשיות ובזהות. כל-כך מתרגשת להודיע שאני הפנים החדשות של @kerastase_official!" בתוך שעות אחדות הרשת געשה וסערה בתגובה למילותיה אלו.

אמילי הוצפה בתגובות כועסות, שטענו כי ישנן נשים רבות שחוות אבדן שיער בשלבים שונים של החיים, מסיבות כאלו ואחרות. בחלק מהתגובות נאמר: "זה כל-כך מחליא אותי הרעיון ש"נשיות" = שיער ארוך, כי אפילו נערות בעלות ראשים קרחים הן גם יפייפיות," "לא כל אחת בורכה עם שיער כמו שלך. זוהי הערה גסת-רוח מצידך," וגם "כל הנשים שאיבדו את שיערן, אתן צריכות לדעת שאתן עדיין יפות!!!" מנגד, היו כאלו שהצדיקו את ההערה של אמילי והגנו על הרעיון ששיער יכול להיות מוטיב מרכזי בזהות. בינתיים אמילי ערכה את הכיתוב בהודעה שלה ושינתה אותה ל: "ברוכים הבאים ימי-שיער טובים."



השיחה על סטנדרט היופי גלשה גם לעמוד האינסטגרם של "קרסטס", שם גם פורסמה התנצלות מצד המותג: "אנחנו מצטערים על כך, לא רצינו לגרום נזק לאף אחד עם ההערה הנ"ל. כמובן, היופי לא מוגדר על-ידי השיער שלכן, היופי הוא משהו רוחני יותר, יופי הוא גישה שמגיעה מהבפנים של כל אחד מאיתנו. המוזה החדשה שלנו, אמילי, חושבת שהשיער שלה הוא דרך להביע את עצמה, וכמו שאמרה, 'כולם יפים באופן ייחודי בדרכם שלהם,' ואנחנו מסכימים. אנו מתנצלים על אי ההבנה של ההודעה הקודמת שלנו, כי זה נראה כאילו שיצאנו בהצהרה חד-כיוונית ושכחנו את שאר הווארציות המרובות של היופי. אנו אומרים לכם בכנות, שאנו מצטערים מאד ומודים לכם על ההצהרות שלכם כי באמצעותן אנו לומדים כל יום." המותג גם הציג תמונה נוספת של אמילי עם הציטוט: "כולם יפים באופן מיוחד בדרכם שלהם."



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails