יום רביעי, 11 באפריל 2018

Pupa Natural Side Collection Ecobio Makeup


מותג האיפור האיטלקי "פופה" מציג צד חדש, ידידותי לסביבה, עם Natural Side - קולקציית מוצרים המכילה רכיבים בוטניים, שמגיעה באריזות עם השפעה סביבתית מופחתת.



הקולקציה כוללת מוצרים לאיפור הפנים עם פורמולות מועשרות ברכיבים צמחיים, שלא רק מעצימים את יופיה של כל אשה אלא גם מזינים ומשפרים את העור. המוצרים כולם עברו מבחנים ומבדקים להפחתת הסיכון לאלרגיות ואינם מכילים רכיבים עם סובלנות נמוכה לעור כמו פרבנים, סיליקונים, בושם, פילטרים כימיקלים וכיוצ"ב. יחד עם זאת, חוסרם של הרכיבים הללו לא פוגע בביצועים של המוצרים והם מצליחים להעניק תוצאות מקצועיות לטווח ארוך.

הקולקציה מציעה לא רק רכיבים טבעיים, אלא גם בסיס איפור קליל שמתקן פגמים בעור מבלי להכביד עליו. האיפור מאפשר לעור לנשום, מעניק לו בהירות ומשפר את המראה שלו.


Pupa Natural Side Face Primer Face Primer - פריימר המתקן פגמים בעור ומעצים את עמידות האיפור המונח מעליו. פורמולת המוצר מועשרת בחמאת שיאה וחומצה היאלורונית המספקות לעור מרגוע ולחות. מכיל 98.5% רכיבים ממקור טבעי:

·       001 Transparent – שקוף


Pupa Natural Side BB Cream – קרם פנים עם גוון (BB קרם), המעניק לחות לעור ומראה אחיד, רענן וקורן. מכיל עמילן אורז והממליס להרגעה וריכוך העור. מכיל 98.3% רכיבים ממקור טבעי ומוצע בשלושה גוונים שונים:

·       001 Nude
·       002 Beige
·       003 Sand


Pupa Natural Side Foundation – מייקאפ נוזלי עם כיסוי בינוני וגימור קטיפתי, המעניק לעור מרגוע ומראה טבעי. הפורמולה מכילה מקדם הגנה 6SPF והיא מועשרת בשמן דקל ותמצית תפוז המעניקים לעור לחות והגנה. מכילה 86.9% רכיבים ממקור טבעי ומוצע בגוונים הבאים:

·       010 Porcelain
·       020 Light Beige
·       030 Natural Beige
·       040 Medium Beige
·       050 Sand
·       060 Golden Beige


Pupa Natural Side Concealer – קונסילר לטשטוש כהויות מתחת לעיניים במרקם קרמי רך וכיסוי בינוני. מכיל תמציות מגנוליה ודרדר כחול להרגעה, הגנה והורדת נפיחויות. מכיל 99.9% רכיבים ממקור טבעי ומוצע בשלושה גוונים:

·       001 Light Beige
·       002 Beige
·       003 Dark Beige


Pupa Natural Side Compact Powder – פודרה בעלת כיסוי גבוה, מחליקה את העור ומעניקה לו מראה מאט מבלי לייבש אותו, הודות לשמן חוחובה שהיא מכילה בפורמולה שלה. מכילה 100% רכיבים ממקור טבעי ומוצעת בשלושה גוונים שונים:

·       001 Light Beige
·       002 Natural Beige
·       003 Warm Beige


Pupa Natural Side Bronzing Powder – ברונזר המעניק מראה שזוף טבעי לעור עם גימור מאט. מכיל עמילן תירס התורם להחלקת העור. מכיל 99.9% רכיבים ממקור טבעי ומוצע בגוונים הבאים:

·       001 Light Bronze
·       002 Natural Bronze
·       003 Intense Bronze


הקולקציה זמינה לרכישה בימים אלו באיטליה ומאוחר יותר תהיה זמינה בנקודות מכירה נוספות של המותג ברחבי העולם.


3 תגובות:

  1. היי,האם צפוי להגיע גם לארץ?

    השבמחק
  2. יגיע גם לארץ?

    השבמחק
    תשובות
    1. מבירור שערכתי עם המותג, עדיין לא יודעים להגיד לי מתי יגיע לארץ. מבטיחה לעדכן ברגע שאדע

      מחק

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails