יום שלישי, 29 במאי 2018

ליידי גאגא משיקה ליין איפור חדש?


האם ליידי גאגא שמה עין על עסקי היופי? יתכן מאד שכן. על-פי דיווחים שונים, החברה שבבעלות הכוכבת, "Ate My heart Inc.", הגישה לפני מספר ימים בקשה לרישום סימן מסחרי על מותג בשם "Haus Beauty".

Embed from Getty Images


משרד הפטנטים והסימנים המסחריים האמריקאי רשם תחת קטגוריית המוצרים האפשריים של המותג החדש ביטויים כמו: "קוסמטיקה, קומפקטים קוסמטיים, איפור, איפור בסיס (מייקאפ, בלשוננו), צבעים ללחיים, צבעים לגבות, שפתון, ליפ-גלוס, פלטות ליפ-גלוס, מוצרי טיפוח לא רפואיים לשפתיים, קרם שפתיים, טיינטים לשפתיים, עפרונות שפתיים, אייליינר, עפרונות עיניים, אייליינר נוזלי וצלליות".

בנוסף, מוזכרים גם מוצרים רבים תחת קטגוריית "ניחוחות ובשמים", מספר מוצרי טיפוח לעור כמו "סבוני פנים" ו"מיי פנים", מוצרי טיפוח לגוף כמו "שמני גוף", "פודרות לגוף", "פילינג גוף" ועוד אחרים.

בהסתכלות לאחור על חשבון האינסטגרם של ליידי גאגא, נראה שהיא טפטפה רמזים קטנים פה ושם אודות המותג שהיא מתכננת להשיק. חלק מהתיאורים שהיא צרפה לתמונות ממוקדות של פניה המאופרות כללו את ההאשטגים הבאים: #haus, #hausofgaga ו- #hauseditorials.


האמת, שהשקת ליין איפור יהווה צעד הגיוני עבור הזמרת זוכת פרס הגראמי, שידועה גם בזכות מראות האיפור הדרמטיים שהציגה לא פעם על השטיח האדום ובסרטוני הוידיאו המלווים את שיריה. כזכור, לליידי גאגא יש גם ניסיון קודם בתחום אחרי ששיתפה פעולה עם המותג MAC ב-2009 וב-2010 בהשקת שפתון וליפגלוס בסדרת "ויוה גלאם". כמו כן, ב-2012 היא השיקה גם בושם, שנשא את שמה וחותמה האישי.

ליידי גאגא במודעת הפרסום לבושם שהשיקה

המהלך הנוכחי הינו הוכחה חותכת לכך שאוספי איפור של סלבריטאים מעולם לא היו לוהטים יותר. אם אכן ליידי גאגא תשיק ליין קוסמטי משלה, היא תצטרף למספר גדל והולך של סלבריטאיות מפורסמות השולטות כיום בתעשייה, ביניהן ניתן למנות את ריהאנה, ג'ניפר לופז, קים קרדשיאן ומדונה.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails