יום שלישי, 29 במאי 2018

סדרת Lancôme Advanced Genifique מתרחבת


סדרת מוצרי האנטי-אייג'ינג העוצמתית של מותג היופי הצרפתי "לנקום", המיועדת לסייע לחשוף עור קורן וזוהר יותר, מקדמת בברכה שני מוצרים חדשים: מסכת עיניים - Advanced Génifique Youth Activating Eye Mask, וקרם עיניים משודרג - Advanced Génifique Eye Cream.



Lancôme Advanced Génifique Eye Cream הינו, למעשה, קרם עיניים חדש לגמרי, שתוכנן במיוחד כדי להתמקד ולטפל בהפחתת סימני העייפות סביב העיניים. הפורמולה הרעננה שלו, המגיעה במרקם של קרם-ג'ל, מועשרת בתמציות פרוביוטיות המיועדות לחשוף עור חלק וצעיר יותר למראה. ההרכב שלו דומה מאד לזה של סרום בסדרת הג'נפיק של "לנקום", אשר תורם גם לחיזוק העור ולהגנה שלו מפני לחצים חיצוניים.



קרם אנטי-אייג'ינג עוצמתי זה מעשיר את העור סביב העיניים בלחות, מסייע לתקן את החספוס שלו, להפחית כהויות ולהאיר את קווי המתאר של העיניים. תוך כדי כך, הוא מפחית בהדרגה את מראה הקווים והקמטוטים הקלים שבאזור זה.



המוצר החדש השני - Lancôme Advanced Génifique Youth Activating Eye Mask, כולל בתוכו את הפורמולה המחוזקת, מלאה באור, של סרום העיניים וקרם העיניים בסדרה. הסרום משולב עם חומר סלולרי פורץ דרך, יש לו מרקם רך ורענן והוא מספק תוצאה מוארת מיידית. בנוסף, אזור העיניים מועשר בלחות, כך שהוא נראה רענן, רגוע וצעיר יותר. 


המוצר מגיע בצורת רטיות, אותן יש להניח מתחת לעיניים.



שני המוצרים יהיו זמינים ברחבי העולם החל מסוף מאי 2018.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails