יום רביעי, 16 במאי 2018

Dior Backstage Professional Makeup


בית "דיור" מחמם מנועים לקראת השקתו של ליין קוסמטי חדש בשם Dior Backstage. הליין יכלול מוצרים באיכות וביצועים מקצועיים, שעוצבו כך שיהיו קלים לשימוש ויוצעו במיגוון רחב מאד של צבעים וגוונים. הליין החדש הינו פרי חזונו של פיטר פיליפס, המנהל הקריאטיבי של המותג.



ליין ה- Dior Backstage נוצר בהשראת מבחר מוצרי איפור חיוניים, שנמצאים בתיק האיפור האישי של פיליפס. הרעיון ליצירת הליין צמח באופן אורגני, בעקבות פניות של פיליפס למעבדות המותג על-מנת שייצרו עבורו פריטים ספציפיים להם נזקק מאחורי הקלעים של תצוגות אופנה או בזמן צילומים. הליין הקומפקטי החדש מתואר כאיפור בסיסי קל, הכולל פלטות לגבות, פלטת קונטור, מייקאפ לפנים ולגוף, פלטות עיניים, פלטת הארה, פלטת שפתיים ולא פחות מ-13 מברשות שונות. הכל מגיע באריזות חדשות פשוטות וקלות משקל ולדברי פיליפס, הליין מיועד לכל סוגי הנשים, ללא קשר לסגנון שלהן או לגילן.


עמוד השדרה של האוסף הוא Dior Backstage Face and Body Foundation – מייקאפ לפנים ולגוף, שיהיה זמין ב-40 גוונים שונים על-מנת לכסות מיגוון רחב מאד של גווני עור. לדברי "דיור", הפורמולה של המייקאפ הרב-תכליתי הינה קלילה יותר מכל דבר אחר שקיים בליין של "דיור", אבל עדיין ניתנת לבנייה וקלה ליישום.


עוד בליין שתי פלטות לגבות – אחת בגרסה בהירה והשניה כהה, כאשר כל אחת מהן כוללת שעווה לקיבוע ושתי צלליות. פלטת העיניים כוללת שמונה צלליות ופריימר תואם, בעוד שפלטת השפתיים מכילה תשעה גוונים שונים: שלושה גלוסים, שלושה שפתונים בגימור סאטן ושלושה שפתונים בגימור מאט. כאמור, הליין כולל גם את Dior Backstage Glow Face Palette (בתמונה שלהלן) - פלטת הארה למראה זוהר הכוללת ארבעה גוונים ופלטת קונטור המכילה בתוכה שני גוונים להארה ושני גוונים כהים בגימור מאט להצללות.


על-פי "דיור", ליין ה- Dior Backstage ימשיך להתרחב ומוצרים חדשים, ביניהם קונסילר וגווני מייקאפ חדשים, נמצאים כרגע בעבודה. הליין יושק בפריז ובמזרח התיכון באתר של "דיור" בתאריך 25 במאי 2018. בשאר אירופה הוא יהיה זמין באתר החברה החל מה-1 ביוני, כאשר מה-15 ביוני הוא יופץ באופן נרחב יותר. בארה"ב וקנדה הליין יהיה זמין אונליין (למעט המברשות) ב-15 ביוני באתר המותג ובאתר "ספורה" ואל החנויות הוא יגיע ב-29 ביוני 2018.

עד שהמוצרים יגיעו אלינו, זה הזמן לרוץ ולרכוש את השפתונים המהממים בסדרת Dior Addict Lacquer Plump, שהושקו ממש בימים אלו בישראל.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails