יום חמישי, 3 במאי 2018

איזבל אג'אני היא הפנים החדשות של לוריאל פריז


מותג הקוסמטיקה L'Oréal Paris מצרף לשורותיו את השחקנית הצרפתיה איזבל אג'אני (Isabelle Adjani), כשגרירת היופי החדשה שלו.



אג'אני בת ה-62, בת לאב צרפתי ממוצא אלג'יראי ואמא גרמניה, היא שחקנית מוערכת שמחזיקה באמתחתה פרסים רבים, ביניהם כמה פרסי סזאר ואף מועמדויות לאוסקר. היא זכורה בעיקר מהופעותיה בסרטים כמו "סיפורה של אדל", "הדייר", "קיץ קטלני", "קאמי קלודל" ו"המלכה מרגו".

את הידיעה על תפקידה החדש כשגרירת יופי פרסם המותג בחשבון האינסטגרם שלו, כשהוא מברך את השחקנית במילים הבאות: "אנו כל-כך גאים להציג את השחקנית הצרפתית חסרת הפחד, האייקונית והמוערכת ביותר @isabelleadjaniofficiel כשגרירה החדשה שלנו. ברוכה הבאה למשפחת לוריאל, את לגמרי שווה את זה."



גם אג'אני מצידה, הגיבה בחשבון האינסטגרם שלה: "בשבילי, להיות שגרירת לוריאל זה הרבה מעבר לכמה מוצרי יופי. זה בראש ובראשונה שאלה של רווחה, שם נרדף להערכה עצמית וכבוד."


אמנם טרם פורסם איזה ממוצרי "לוריאל פריס" תקדם אג'אני, אבל אין ספק שמדובר בשיתוף פעולה מוצלח ביותר. אג'אני בעלת השיער החום והעיניים הכחולות נחשבת לאחת מהשחקניות הצרפתיות היפות ביותר. אגב, המינוי החדש שלה מגיע בתזמון מושלם - ממש כמה ימים לפני פסטיבל קאן, עליו פורס המותג את חסותו כבר מזה שני עשורים. כמו כן, בקרוב יעלה על האקרנים הסרט החדש  "The World Is Yours"("העולם הוא שלך") בכיכובה של אג'אני, כך שאנו צפויים לראות הרבה את פניה היפות בשנה הקרובה. היא בהחלט שווה את זה!


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails