יום שני, 22 באוקטובר 2018

Dior J’adore Absolu


מותג הקוסמטיקה היוקרתי "דיור" מציג את Dior J’adore Absolu - מהדורה פרחונית חושנית חדשה, המצטרפת לאוסף הבישום האייקוני של המותג.



כמעט 20 שנה עברו מאז שהבשמית קאליס בקר (Calice Becker) יצרה את הניחוח המקורי של הבושם J’adore ב-1999. מאז, הוא הפך להיות אחד מעמודי התווך של בשמי "דיור" וביסס עצמו כאוסף הבישום הנשי החשוב ביותר של המותג הצרפתי, בזכות הגרסאות השונות ומספר מהדורות מיוחדות שבאו בעקבותיו בעשור הקודם והנוכחי.

מלבד המהדורות המוגבלות שלו, גרסאות מסויימות של הניחוח מסווגות, למעשה, לפי הריכוז הנמוך או הגבוה יותר של הרכבן ומציגות עוצמות שונות של הארומה האופיינית להן. למשל גרסת ה"או דה פרפיום" המקורית, שמתוארת כ"תוססת וחושנית", או גרסאות אחרות של "או דה טואלט" מהשנים 2002, 2011 ו- 2016, שמסווגות כניחוחות "בהירים ומנצנצים"; הגרסה "היפה והאוריינטלית" של ה- "L'Or" מ-2010 ו- 2017 או הגרסה ה"מסנוורת והשמשית" של ה- "In Joy", שהוצגה בשנה שעברה.


הניחוח החדש 'J'Adore Absolu' שייך לגרסת ה"או דה פרפיום אבסולו", שמתוארת כ"מעודנת ומפוארת" והוא, למעשה, השלישי באוסף שמשוייך לגרסה זו, אחרי הניחוחות שהושקו ב- 2007 ו- 2012.


הניחוח בנוי סביב יסמין מגראס, בעל היופי הקפריזי שצריך לדעת איך לחכות ולבחור אותו בזמן הנכון, בו הוא משחרר את הביטוי החושני ביותר שלו. השילוב שלו עם תמציות של מגנוליה, יסמין סאמבק, ורד, טוברוס הודי ופריחת התפוז מגלה פה רעננות חדשה עם סירופ מתקתק וטעים, צוף נשגב, טבעי וחושני.


על ההרכב אחראי בָּשם הבית של המותג, פרנסואה דמאשי (François Demachy): "בהרכב החדש הזה רציתי להציג יסמין זוהר בכל עוצמתו. הוא חייתי, פירותי, ספוג באור השמש, עטוף בתווים של פריחת התפוז וורד ומתגלה כעשיר ומתוק יותר, כמו נקטר," הוא מסביר. לדבריו, הניחוח כולו מורכב מתמציות אבסולוטיות של פרחים והוא משוייך למשפחת הניחוחות הפרחוניים אוריינטליים.


הבושם מוגש בבקבוק בעיצוב הקלאסי והמוכר של הבשמים בסדרה, כשצווארו מעוטר במעין שרשרת, כמו תכשיט אלגנטי על צווארה של אשה, המתנועע עם כל תנועה שלה.


את הקמפיין לבושם החדש מובילה השחקנית היפייפיה שרלין ת'רון, שמשמשת כפנים של הבושם מאז 2004.


הבושם Dior J’adore Absolu יעלה על המדפים ברחבי העולם החל מסוף אוקטובר 2018 והוא יהיה זמין בשני גדלים 50 ו- 75 מ"ל אד"פ אבסולו.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails