יום ראשון, 28 באוקטובר 2018

PUPA Rock & Rose Holiday 2018 Collection


"פופה" מציגים את Rock & Rose - אוסף איפור מקסים לכבוד עונת חגים 2018, באמצעותו ניתן ליצור מראה בוהק וזוהר. צבעי המלכות המוזהבים, על כל גווניהם, משולבים באדום ובורגונדי בקשת מפוארת של נשיות מוחלטת.



האוסף מציע מראה מואר וזוהר מאד, המיועד לאשה חזקה ונחושה, שרוצה לזרוח עם האור שלה במהלך חופשת החגים. המוצרים בקולקציה, שמושקים במהדורה מוגבלת, מגיעים בגימור מטאלי ומעניקים למראה מעטה צבעוני עכשווי ומלא אופי.

תשומת לב מיוחדת ניתנה לאריזות המוצרים, שמגיעות בזהב עם קישוט של ורד רקום עליהן.

בקולקציה:

Extreme Radiance 3D Baked Eyeshadow – צלליות אפויות בודדות, בעלות אפקט תלת מימדי. הצלליות בעלות מרקם רך וקטיפתי, ניתנות לשימוש יבש או רטוב והן מעניקות לעיניים מראה זוהר ומואר.

הצלליות מוצעות בשלושה גוונים שונים:

·       001 Audacious Gold – זהב בהיר
·       002 Irriverent Bronze – חום ורדרד
·       003 Black Vibes – שחור עם ברק נחושתי


Light Infusion Highlighter – פודרת היילייטר לפנים, עליה מוטבע שם הקולקציה ושם המותג. ההיילייטר יוצר מראה מואר תלת-מימדי בנקודות הגבוהות בפנים ויש לו מרקם משיי קליל, המתמזג בצורה נפלאה עם העור.

·       001 Indecent Rose Gold – זהב ורדרד


Metallic Matt Lip Fluid – שפתון נוזלי המציע גוון מטאלי עם כיסוי מלא וגימור מאט. המרקם שלו דק ומרגיש קליל מאד על השפתיים ויש לו עמידות לטווח ארוך. כמו כן, הוא מצוייד באפליקטור שעוצב להעניק דיוק מירבי ומריחה אחידה על השפתיים.

השפתון מוצע בשלושה גוונים:

·       001 Insolent Red – אדום פטל
·       002 True Ruby – שזיף עם נצנצים בגוון מג'נטה
·       003 Rebel Burgundy – סגול כהה מאד


Metallic Matt Nail Polish – לקים בעלי אפקט תלת-מימדי וצבע מטאלי בעל כיסוי מלא. פורמולת הלק מועשרת בחלקיקי פנינה מחזירי אור בשילוב עם ריכוז גבוה מאד של פיגמנט, מה שמעניק לו גימור מיוחד של מאט מטאלי. הלקים מוצעים בשני גוונים:

·       001 Golden Explosion – זהב
·       002 Rock Burgundy - סגול


הקולקציה הושקה בימים אלו ממש באיטליה ובקרוב תגיע גם לנקודות המכירה האחרות של המותג ברחבי העולם.


תגובה 1:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails