יום ראשון, 21 באוקטובר 2018

Footlogix – כשרפואה פוגשת את עולם הפדיקור


"פוטלוג'יקס" (footlogix), מותג הפדיקור הרפואי מגיע לישראל בבלעדיות לרשת "נייל סטודיו", ומציג ליין מוצרים ייחודיים ומקצועיים, שנותן מענה ספציפי לכל אחת מבעיות כף הרגל.



מזג האוויר המתקרר גורם לנו להתכסות בבגדים ארוכים ובנעליים סגורות, אבל העור שלנו סובל בתקופה זו מיובש מוגבר ומפגמים שונים. קרם לחות טוב לעור הפנים או הגוף מסייע לנו להתגבר על הבעיה, אך ככל שזה נוגע לעור בכפות הרגליים – כאן דרושה התייחסות קצת יותר מעמיקה! כפות הרגליים שלנו נושאות את כובד משקלנו במהלך היום ועוברות לא מעט "התעללות", בין אם אנחנו דוחסות אותן לנעלי עקב גבוהות או בין אם אנחנו צועדות בכפכפי אצבע חסרות תמיכה לחלוטין.

מותג הפדיקור Footlogix מעניק מענה מלא של פתרונות מהפכניים לטיפול בבעיות בכפות הרגליים והציפורניים, שמירה על בריאות כף הרגל וטיפוחה באופן יומיומי. המותג, שנוצר בקנדה לפני למעלה מ- 20 שנה על-ידי קתרין וון גאבל, צבר פופולריות גדולה ברחבי העולם והוא נמכר כיום בלמעלה מ-55 מדינות שונות. החברה הוקמה במטרה לעצב מחדש את תחום טיפולי הרגליים ולספק לאנשי המקצוע בתחום כף הרגל את האמצעים המתקדמים ביותר להענקת חוויה יוצאת דופן בטיפול.

קתרין וון גאבל

ליין המוצרים של החברה משלב טכנולוגיה פורצת דרך להחדרה מיידית של מרכיבים ביו-אקטיביים לעומק שכבות העור וקבלת תוצאות מהפכניות ומהירות מאד, ללא צורך בשימוש בסכין כמו בפדיקור המסורתי. פורמולת המוצרים מבוססת על רכיב ה- Spiraleen – תרכובת מרוכזת של אצות זעירות ביואקטיביות, המופקת בתהליך עוצמתי ומיועדת לספק חיטוי, הגנה על תאי העור והתחדשותם, לעודד ייצור קולגן ולחזק את ציפורני כף הרגל מבלי לפגוע בפלורה הטבעית של העור.


ליין המוצרים של המותג מיועד לשימוש מקצועי במכון והוא כולל גם מוצרים לשימוש בבית הלקוחה לתחזוקה קבועה. בין המוצרים ניתן למצוא: קרם מוס עם הגנה כפולה, סבון קירצוף, מרכך יבלות, תכשירי עיסוי, תכשירי לחות, תרסיסים לציפורניים, פצירות, דאודורנטים לכף הרגל ולנעליים ועוד.


את המוצרים ניתן לרכוש במכוני הטיפוח המקצועיים או ברשת "נייל סטודיו" למקצועיים.

מידע נוסף ניתן למצוא באתר "נייל סטודיו" או באתר המותג.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails