יום שני, 22 באוקטובר 2018

L'Oréal Paris x Mary Poppins Returns Color Riche Collection

*הפוסט עודכן ב- 24/10/18

מרי פופינס חוזרת בדצמבר הקרוב, בסרט ההמשך לפנטזיה המוזיקלית המקורית מ- 1964. האומנת המסתורית מופיעה שוב בלונדון של תקופת השפל, כדי לבקר את ג'יין ואת אחיה מייקל (כיום אב לשלושה) ולעזור להם לגלות מחדש את השמחה שהכירו כילדים.



לכבוד המאורע, משיקים ב"לוריאל פריז" שיתוף פעולה חדש ומקסים עם אולפני "דיסני" – קולקציה מיוחדת של שפתונים מסדרת Colour Riche בהשראת הסרט. הקולקציה כוללת 7 גוונים אולטרה-נשיים, כאשר כל אחד מהם מגיע באריזה מקורית מאד בהשראת העולם השובבני של האומנת המפורסמת:


Colour Riche 344 Retro Red – אדום קורלי מאט, המוצג באריזה מפוספסת מאויירת בפרטים מוזהבים. המכסה מעוטר בצללית דמותה של מרי פופינס, בעוד שהחלק התחתון מעוטר בארבעה מלצרים פינגווינים, שהופיעו בסרט המקורי כדמויות אנימציה.


Colour Riche 346 Scarlet Silhouette – אדום בוהק מאט, מגיע באריזה לבנה מעוטרת בצללית דמותה המוזהבת של מרי פופינס ובעניבות פרפר אדומות, סימן ההיכר שלה.


Colour Riche 636 Mahogany Studs – ניוד מאט, מוגש באריזה עם הדפס משובץ בדוגמת "שיני כלב" (houndstooth) ועליה דמותה של מרי פופינס ועפיפונים מוזהבים – רמז לשיר המפורסם "בואו נעיף עפיפון", שנשמע בסוף הסרט המקורי.


Colour Riche 345 Cherry Crystal – ורוד דובדבן סאטן, מוגש באריזה סגולה רכה למגע מעוטרת בצללית דמותה של מרי פופינס ובהדפסים מוזהבים קטנים בצורת הכובע המיוחד שלה.


Colour Riche 364 16 Place Vendomeis – אדום סאטן, מגיע באריזה בצבע בורגונדי בגימור דמוי עור ועם עיטורים מוזהבים בדמות מרי פופינס והמטריה שלה.


Colour Riche 342 Copper Crystal – ניוד שימרי, מגיע באריזה בצבע כחול שמיים רכה למגע מעוטרת באיור מוזהב של מרי פופינס המרחפת מעל גגות לונדון.


Colour Riche 265 Rose Perle – ורוד אדמדם סאטן, מגיע באריזה בצבע כחול חצות מעוטרת בכוכבים מוזהבים קטנים ובדמותו של ג'ק, מדליק פנסי הרחוב, שהאיר את רחובות לונדון בכל לילה עם שקיעת השמש.


הקולקציה כוללת בנוסף מארז מיוחד - L'Oréal Paris x Mary Poppins Returns Box Set, המכיל את כל שבעת השפתונים שבאוסף. המארז עוצב בהשראת תיק הנסיעות של מרי פופינס וכאשר הוא נפתח הוא מגלה בתוכו עיצוב עם אלמנטים בהשראת בית משפחת בנקס.


הקולקציה תעלה על המדפים ברחבי העולם החל מסוף אוקטובר 2018. לישראל, לצערי, היא לא תגיע, אבל למזלנו העולם הפך מזמן לכפר גלובלי קטן וניתן להשיג היום כמעט כל מוצר אם באמצעות הרשת (לדוגמא, איביי ואמזון), נסיעות לחו"ל או ע"י ניצול שירותיהם של מכרים שנוסעים או גרים מחוץ לישראל... 




תגובה 1:

  1. מקסים ברמות, הן הגוונים הן האריזות ון הרעיון אהבתי מאוד...........

    השבמחק

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails