יום ראשון, 4 בנובמבר 2018

דרמלוג'יקה מרחיבה את סדרת Clear Start עם שני מוצרים חדשים


מותג הדרמו-קוסמטיקה Dermalogica מרחיב בימים אלו את סדרת Clear Start, המיועדת לצעירים בעלי עור שמן ובעייתי, בשני מוצרים חדשים ומהפכניים, שמסייעים לשפר דרמטית את מראה העור ולנקות אותו: האחד- סרום המסייע בהחלמה של פצעים בעור תוך 3 ימים, והשני- מסכת קצף תוססת להסרה של ראשים שחורים וניקוי הנקבוביות בעור.



שמירה על עור נקי ובריא הופכת להיות לעיתים משימה לא קלה. אלמנטים שונים משפיעים על מצב העור שלנו, ביניהם: מזג האוויר, גנטיקה, שינויים הורמונליים, זיהומים סביבתיים, עודף מתח ובחירת סגנון חיים. גורמים אלו עלולים להוביל לסתימת הנקבוביות בעור ולגרום להתפרצות של פצעונים לא רצויים ולעור אקנתי.

אקנה נגרם על-ידי הצטברות של שומן עודף, תאי עור מתים וחיידקים בנקבוביות. כתוצאה מכך, זקיקי השיער בעור נחסמים ונפגמים וחיידקי האקנה, שמצויים אצל כל אחד ואחת מאיתנו, משגשגים וגורמים לפצעים ולתהליכים דלקתיים שונים בעור. לפעמים זה יכול להתבטא בצורה מתונה יותר, המאופיינת בהופעה של "ראשים שחורים ולבנים", ובמקרים קשים יותר- בהופעה של נגעים דלקתיים ופצעונים אדומים וכואבים. טיפול לא נכון באקנה ועור בעייתי, עלול להביא להשלכות המשבשות את חיי היום יום של בני הנוער, ואף מצריכות לעיתים התמודדות, לא פחות קשה מהאקנה עצמו.

סדרת Clear Start של "דרמלוג'יקה" נוצרה כדי לסייע לבני נוער להשיג תוצאות טיפוליות מהירות ולשמור על בריאות העור והאיזון שלו. המוצרים מכילים מרכיבים פעילים בשילוב עם מרכיבים צמחיים שאינם מייבשים את העור או גורמים לגירויים נוספים אחרים.


כעת, כאמור, מצטרפים לארבעת מוצרי הסדרה הקיימים, שני מוצרים חדשים ומהפכניים:


Dermalogica Breakout Clearing Fizz Mask (מחיר: 142 ₪, תכולה: 50 מ"ל) – מסכה מהפכנית המיועדת להסיר "ראשים שחורים" באמצעות טכנולוגיית חימצון ייחודית, הפותחת במיידית את הנקבוביות בעור ומלקטת תאים מתים ממנו. בין המרכיבים המצויים בפורמולה של המוצר, ניתן למצוא פחם וכורכום, שעובדים יחדיו לטיהור והרגעת העור. המסכה מגיעה במרקם של קרם, אשר הופך לקצף בתוך 3-5 דקות מרגע הנחתו על העור. בתהליך מיוחד זה הקצף סופח אליו את הלכלוך מהתאים ומטהר אותם, ושימוש קבוע במוצר במשך 2-3 פעמים בשבוע מונע סתימת נקבוביות ושומר על מראה מאט של העור.


הסרטון הבא ממחיש, למעשה, כיצד בדיוק התכשיר עובד:


וככה משתמשים במוצר:


Dermalogica Breakout Clearing Booster (מחיר: 142 ₪, תכולה: 30 מ"ל) – סרום המכיל חומצה סאליצילית ומיועד להרוג את החיידקים ה"רעים" בתאים ולטפל בדלקות והתפרצויות של פצעונים. פורמולת המוצר עובדת יחדיו עם הפלורה החיידקית הטבעית של העור ומאזנת את רמת החומציות (PH) שלו, מנקה שומן עודף ומצמצמת באופן ניכר ותוך זמן קצר התפרצויות אקנה ואדמומיות. המוצר מיועד לשימוש נקודתי על פצעונים או על כל שטח הפנים כטיפול מניעתי.



את תכשירי המותג ניתן להשיג כיום בכל נקודות המכירה המורשות של דרמלוג'יקה בפריסה ארצית רחבה. לבירור נקודת מכירה קרובה למקום מגוריכם: 0732-10-20-30 או באתר החברה.


2 תגובות:

  1. אני ממליצה לכם לנסות להמליץ גם על מוצרים טבעיים של יצרנים מקומיים ממש כמוה! https://lonis.co.il/shop/

    השבמחק

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails