יום רביעי, 14 בנובמבר 2018

Clinique iD - Custom-Blend Hydration System


"קליניק" מתכוננים להשקתה של סדרת לחויות חדשה בהתאמה אישית, המכונה בשם Clinique iD ואמורה להיות ההשקה הגדולה והמרכזית ביותר של המותג בשנים האחרונות, לפחות מאז השקת ה- Even Better Clinical.



אחד המוצרים הפופולריים ביותר של "קליניק" הינו תחליב הלחות  Dramatically Different Moisturizing Lotion. לדברי המותג, הוא מוכר ברחבי העולם מוצר אחד ממנו בכל 3 שניות ולא פחות מ-24 מיליון יחידות בשנה! כדי להמשיך במגמה זו, החליטו ב"קליניק" לבצע מהפכה דרמטית במוצר הנמכר ביותר שלהם וליצור את Clinique iD - מערכת לחות בהתאמה אישית, הכוללת 15 שילובים ייחודיים.

אז איך בדיוק זה עובד?

על-פי מידע ראשוני שפורסם, Clinique iD מסתמך על מערכת התאמה אישית, המאפשרת ללקוחה לבחור מתוך שלושה בסיסי לחות שונים מסדרת הלחויות Dramatically Different – ג'ל, תחליב או ג'לי. השלב הבא הוא להתאים את המרקם המועדף עם מחסנית של רכיבים פעילים מרוכזים. קיימות חמש אפשרויות בחירה שונות, כאשר כל אחת מהן מתייחסת לאחת הדאגות העיקריות של העור: מגורה ורגיש, נקבוביות פעורות ומרקם לא סדיר, גוון לא אחיד, עור עמום ועייף וקווים וקמטוטים. המחסנית הנבחרת ממוקמת בבקבוק מיוחד, הרשום כפטנט, יחד עם בסיס הלחות המועדף, ושניהם מועברים יחדיו בו-זמנית באמצעות משאבה ביחס של 90% קרם לחות ו- 10% חומר פעיל.


כל אחת מחמש המחסניות מאופיינת בצבע אחר, המעיד על המרכיב הפעיל המצוי בפנים. המחסנית הירוקה, למשל, משתמשת בתסיסה לקטית כדי להרגיע את העור ואת גורם הגירוי. המחסנית הלבנה מכילה תמצית שורש אנג'ליקה יפנית, המספקת פעולה הבהרה והופכת את גוון העור לאחיד יותר. המחסנית הכחולה מכילה חומצות אלפא הידרוקסיות המיועדות להפחית את מראה הנקבוביות ולהחליק את מרקם העור, בעוד שהמחסנית הסגולה נושאת חלבון מי-גבינה כדי להחליק את העור ולהפחית מראה קווים וקמטוטים. אחרונה חביבה, המחסנית הכתומה מכילה טאורין, חומצת אמינו הממריצה את האנרגיה התאית ומעניקה לעור מראה חי ובריא יותר.


חשוב לציין, כי המוצרים בסדרת Clinique iD החדשה אינם כוללים פארבנים, פתלטים וחומרי בישום כלשהם. כמו כן, תכולת בקבוק אחד (125 מ"ל) אמורה להספיק לטיפול במשך 3 חודשים, כאשר התוצאות הראשונות צפויות להראות כבר לאחר שימוש של שבוע ימים.

סדרת Clinique iD צפויה לעלות על המדפים ברחבי העולם החל מדצמבר 2018. אצלינו היא תושק במהלך מרץ 2019.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails