יום שני, 19 בנובמבר 2018

L'Oréal Paris Rouge Signature Matte Lip Ink


"לוריאל פריז" מציגים את קולקציית Rouge Signature, המורכבת משפתונים עשירים בפיגמנט בגימור מאט, בעלי פורמולה עמידה לזמן ארוך ומרקם קליל. הסדרה הראשונה בקולקציה זו שמושקת הינה Rouge Signature Matte High Pigment Lightweight Lip Ink – שפתון המספק תחושה קטיפתית וצבע עשיר כשל שפתון נוזלי. הפורמולה החדשנית מצפה את השפתיים בצבע רווי עם גימור מאט לאורך זמן.



ההשקה החדשה והמעניינת של הסדרה מגיעה עם הסלוגן ""less texture, more color ("פחות מרקם, יותר צבע") ומבטיחה שילוב מיוחד של פיגמנט אינטנסיבי עם תחושה של שפתיים ערומות. פורמולת ה- Matte Lip Ink ההיברידית פוגשת, למעשה, את נקודת האמצע שבין ליפ-סטיין ("מכתים שפתיים") לשפתון. היא משלבת את "תחושת הבלי איפור" של הליפ-סטיין עם השפעת צבע חזקה של שפתון. הפורמולה מחליקה על השפתיים כמו נוזל, לפני שהיא מתקבעת ומקבלת גימור קטיפתי דק, שמרגיש כמו עור שני.


הסדרה מציעה 12 גוונים מעצימים (תרתי-משמע), אשר כל אחד מהם מגיע בבקבוקון שקוף עם אפליקטור, המסייע לעצב את קו השפתיים ולמלא אותם בצורה קלה ומדוייקת:


·       I Achieve
·       I Am Worth It
·       I Create
·       I Dare
·       I Don’t
·       I Empower


·       I Enjoy
·       I Explore
·       I Rebel
·       I Represent
·       I Rule
·       I Stand




סדרת השפתונים Rouge Signature Matte High Pigment Lightweight Lip Ink של "לוריאל פריז" הושקה בימים אלו בארה"ב ובקרוב תגיע גם לשאר נקודות המכירה של המותג בעולם.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails