יום שני, 19 בנובמבר 2018

Guerlain Morning Love Spring 2019 Collection (הצצה ראשונה)


קולקציית אביב 2019 של מותג היופי הצרפתי "גרלן" נוצרה בהשראת אור הבוקר האביבי והיא מבוססת כיאה על גוונים פסטליים עדינים ומנצנצים.



הקולקציה הקטנה, שמושקת במהדורה מוגבלת, כוללת את הפריטים הבאים:

Meteorites Highlighter Duo – פודרה מבריקה (היילייטר) מסדרת ה"מטאוריטים" המפורסמת של המותג, שמגיעה באריזת קומפקט לבנה. הפודרה מורכבת משני גוונים – ורוד פנינתי וסגול לילך, המייצגים את צבע השמים האביביים בזמן השקיעה ובזמן הזריחה.


Coloreyebrow Kit – פלטה הכוללת 3 צלליות: אחת בגוון מוזהב בהיר להארה של עצם הגבה ושתי האחרות בגוונים סגולים מקסימים ואלגנטיים: סגול שימרי וסגול כהה מאט. הפלטה מגיעה באריזה מוזהבת עם מראה מובנית ואפליקטור דו-צדדי להנחת הצלליות ולסירוק הגבות.


Kisskiss Lipstick – השפתונים מסדרת "קיס קיס" הפופולרית של המותג מוצעים בקולקציה בצבעים אביביים של לילך, אפרסק, קורל, אדום ורדרד וניוד- כולם בגימור מבריק ומנצנץ. על השפתונים מוטבעות צורות של ירח וכוכבים, בעיצוב רומנטי.


הקולקציה צפויה להעלות על המדפים ביפן כבר ב-11 בינואר 2019. טרם פורסם מועד הפצת הקולקציה בשאר העולם, אבל אני מניחה שזה יקרה יותר בסמוך למרץ 2019. כמובן, אדאג לעדכן את הפוסט ברגע שיפורסם מידע חדש.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails