יום שני, 28 בינואר 2019

מארק ג'ייקובס והיוטיוברית ניקי טוטוריאל עובדים בשיתוף פעולה


מותג היופי של מעצב העל מארק ג'ייקובס (Marc Jacobs) חבר למשפיענית ניקי דה ג'אגר, המוכרת יותר בשם "ניקי טוטוריאל" (Nikkie Tutorials), שתשמש כיועצת האמנותית הגלובלית הראשונה של המותג.



בהודעה שפורסמה בחשבון האינסטגרם של מותג היופי היוקרתי, סיפרה ניקי על התפקיד החדש שלה: "במהלך השנה הבאה, אני הולכת להיפגש באופן קבוע עם צוות היופי של מארק ג'ייקובס כדי לשתף פעולה עם המותג בכל מה שקשור לאסטרטגיות דיגיטליות ותוכן שיווקי, לבחון ולספק משובים על מוצרים חדשים לפני שהם יושקו, לחלוק את המחשבות שלי על מוצרים קיימים ו- (כמובן!) לתת לכם כמה הצצות." הכוכבת גילתה גם כי היא תספק תוכן בלעדי מאחורי הקלעים בתצוגת האופנה הבאה של ג'ייקובס שתתקיים בפברואר הקרוב ותקים סדרה חדשה עם המעצב בערוץ שלה.


המותג, מצידו, השתמש במילים הבאות בהודעה בחשבון האינסטגרם שלו, כדי לתאר את ניקי: "אור זוהר של פוזיטיביות", "השראה לאוהבי איפור בכל רחבי העולם" ו"מקור מתמיד של יצירתיות פורצת גבולות ואותנטית."

ניקי, שמחזיקה חשבונות אינסטגרם ויוטיוב עם למעלה מ-11 מיליון עוקבים בכל אחד מהם, יצרה לעצמה מוניטין כוולוגרית ביוטי שמתמקדת בכוחו העוצמתי של האיפור לבצע מהפכים.


שיתוף הפעולה בין ניקי לג'ייקובס מתקיים כחלק מתופעה נרחבת המתרחשת בשנה האחרונה וקושרת בין משפיענים למותגי יופי מובילים, כמו MAC, Lancome ו- Too Faced, בהשקת קולקציות משותפות. כזכור, גם ניקי עצמה שיתפה פעולה בעבר עם מותג היופי Ofra Cosmetics, בהשקה של מספר מוצרי איפור.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails