יום ראשון, 20 בינואר 2019

Careline! Urban Defense Blue Ray Shield


מותג הקוסמטיקה "קרליין" מציג את Urban Defense Blue Ray Shield - סדרת טיפוח חדשה לעור הפנים, המותאמת לחיי היומיום בסביבה עירונית.



סגנון החיים המודרני חושף את העור שלנו למגוון גורמים מזיקים כמו ערפיח (זיהום אוויר עתיר כימיקלים תעשייתיים) וקרינה כחולה הנפלטת ממכשירים אלקטרונים (מסכי טלוויזיה/מחשב וטלפונים חכמים). גורמים מזיקים אלו חודרים אל תוך השכבות הפנימיות של העור, פוגעות במבנה התאים שלו ומאיצים את תהליך ההזדקנות הטבעי.

סדרת "אורבן דיפנס" של "קרליין" עוצבה כדי להגן על העור מפני גורמים מזיקים אלו, לנטרל אותם ולהעשיר את העור ברכיבי לחות והזנה שיתרמו ליכולת לשמור על בריאותו ולשמר את המראה החיוני והזוהר שלו. מוצרי הסדרה מבוססים על Blue Ray Shilled - מרכיב פטנט ייחודי, המשלב מסנני קרינה לגלי האור הכחול לצד וויטמינים, פרוטאינים וליפידים החיוניים לפעילות התאים בכל שכבות העור, מרכיבים ממקור צמחי שפיתחו עמידות בפני נזקי הסביבה ורכיבי לחות והרגעה שונים.


בסדרה ניתן למצוא שלושה מוצרים, המתאימים לכל סוגי העור: קרם יום (99 ₪, 50 מ"ל) להעשרת העור בלחות והגנה עליו, קרם לילה עשיר (99 ₪, 50 מ"ל) המסייע לעור לבצע את פעולת תיקון הנזקים שנגרמו לו בשעות היום ולעודד תהליכי התחדשות, וסרום (99 ₪, 30 מ"ל) המתאים למריחה כבסיס לקרם יום ו/או לילה להגברת היעילות.


להשיג בכל רשתות הפארם ובאתר הסחר של המותג.  


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails