יום שלישי, 22 בינואר 2019

Givenchy The Power of Color Spring 2019 Collection


קולקציית אביב 2019 של מותג היופי "ג'יבנשי" נוצרה בהשראת ההתעוררות לחיים של הטבע והצמחייה כולה. הצבעים החזקים, מלאי החיים ומשובבי הלב שהיא מציגה, פשוט מושלמים עבור האשה הגאה והחופשיה באשר היא.



הקולקציה מושקת במהדורה מוגבלת, כך שכדאי שתבחנו היטב את הפריטים החדשים שמוצגים כאן כדי להכין לכם מראש את רשימת הקניות:


Givenchy Prism Blush – סומק הפריזמה של המותג מוצג בקולקציה בשני גוונים פנינתיים מושלמים להשגת מראה זוהר טבעי. פורמולת המוצר שודרגה והוספה לה אבקת פנינים שחורות, מה שהופך את המרקם למשיי יותר ועמיד יותר. הסומק מפוצל לשני צמדי גוונים: הגוון הבהיר יותר הינו שימרי ונועד לשמש כהיילייטר, בעוד שהגוון הכהה יותר בצמד הינו בגימור מאט ומיועד לשפר את מראה העור ולפסל את הפנים. ניתן גם לערבב בין שני הגוונים לקבלת גוון מותאם חדש. היישום הופך להיות קל במיוחד הודות למברשת המעוצבת שמצורפת אליו ומחליקה על קימורי הפנים בצורה מושלמת. הסומק מוצע בשני שילובי גוונים:

·       No.10 Power – כתום דלעת בגימור מאט עם כתום בהיר בגימור בוהק
·       No.2 Love – ורוד מסטיק בגימור מאט עם ורוד אפרסקי בגימור שימרי





Dual Liner – מוצר המשלב שני גוונים: האחד- צללית, השני- אייליינר. פורמולת המוצר רכה וקרמית והמרקם שלה נוח, חלק ועמיד לאורך זמן. הקצה האלכסוני של המוצר מאפשר לעטוף את העפעף בצללית ולתחום אותו באייליינר במשיחה אחת בלבד וליצור מראה אינטנסיבי מיוחד. הליינר מוצע בשני שילובי גוונים:

·       No.3 Dinamic – צללית ירוקה ואייליינר כחול
·       No.4 Passionate – צללית ורודה ואייליינר כתום



Le Rouge Lipstick – שפתון פיגמנטי בעל מרקם קטיפתי, גימור סמי-מאט ועמידות לאורך זמן. השפתון מגיע באריזת העור המוכרת עם הניטים, רק שהפעם היא בגווני אדום-ורוד:

·       No.332 Fearless – אדום עם תת-גוון כתמתם-ורדרד


Le Rouge Perfetto Lip Balm – ליפ באלם המזין את השפתיים ומעניק להן תחושת נוחות. המוצר בעל מרקם קרמי מרענן עוטף את השפתיים בגוון טבעי המושפע מרמת החומציות (PH) של עור המשתמשת:

·       No.5 Spirited – כתום


Le Vernis – לק בעל פורמולה משופרת המציעה ברק בלתי רגיל לצד מברשת חדשה עם אפליקטור בצורת V שמאפשר מריחה נוחה ומדוייקת:

·       No.12 Strong - כחול כהה עז



הקולקציה כבר זמינה ממש בימים אלו בחלק מנקודות המכירה של המותג ברחבי העולם. אלינו היא תגיע בוודאי מאוחר יותר.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails