יום שני, 21 בינואר 2019

Dior Forever Skin Glow & Forever Foundations Spring 2019


מותג היופי "דיור" משדרג את ליין המייקאפים שלו Foreve (הכה מוצלח) ומציג שני מייקאפים, שמבטיחים לספק גימור מושלם לעור ונקבוביות מכווצות. ההבדל ביניהם הוא שאחד מציע גימור מאט, בעוד שהשני מציע גימור זוהר יותר. בנוסף, המייקאפ בגימור המאט זמין בטווח גוונים רחב יותר מאחיו עם הגימור הזוהר.



Forever Skin Glow Radiant Perfection Skin-Caring Foundation SPF35 – המייקאפ העמיד האייקוני של "דיור" מגיע כעת בגימור זוהר יותר, עם עמידות ל-24 שעות ורמת הגנה של SPF35. מעניק מראה אחיד לעור עם כיסוי בינוני עד גבוה והרגשת קלילות על העור. כאמור, המייקאפ מספק מראה קורן וגימור זוהר, אבל ללא האפקט של ברק שומני. כמו כן, הפורמולה שלו מכילה רכיבים מטפחים ומזינים, שמשפרים את העור באופן מיידי וגם בטווח הארוך יותר.


המייקאפ מוצע ב-31 גוונים שונים (תלוי מדינה כמובן).


Forever Wear High Perfection Skin-Caring Matte Foundation SPF35 – המייקאפ העמיד המוכר בגרסת המאט מציע כיסוי אחיד עם מראה נקבוביות מכווצות, גימור קטיפתי ועמידות מושלמת למשך 24 שעות.


הפורמולה שלו מכילה רכיבי הגנה והזנה, השומרים על העור רגוע, חלק וקורן יותר מתמיד. בין המרכיבים ניתן למצוא: תמצית אמנון ותמר המסייעת להגן על העור מפני יובש, תמצית שמן רוז היפ (מרכיב מוביל בסדרת Dior Forever במשך שנים) מסייע לשמור על העור מפני מזיקים חיצונים שונים ומסייעת בהפחתת מראה נקבוביות פעורות. בכל שימוש במייקאפ העור הנקבוביות מכווצות יותר והעור נראה מעודן יותר.

המייקאפ מוצע כעת ב-36 גוונים שונים (תלוי מדינה כמובן).




המייקאפים הושקו לאחרונה בארה"ב וגם ברוסיה ובקרוב יהיו זמינים גם בשאר נקודות המכירה של המותג ברחבי העולם.

אגב, ממש בימים אלו עולה הקמפיין החדש לשני המייקאפים בכיכובה של הפרזנטורית של המותג, שחקנית הקולנוע נטלי פורטמן (Natalie Portman), שמציגה מראה חושני, בטוח וממגנט. 




פורטמן התייצבה מול מצלמתו של הצלם האופנה המפורסם דיוויד סימס (David Sims), כשהיא לבושה בבגד בעיצובה של מריה גרציה קיורי (Maria Grazia Chiuri), המעצבת הראשית של הבית. מצורפות להנאתכם כמה תמונות מאחורי הקלעים של הקמפיין:








2 תגובות:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails