יום שני, 15 באפריל 2019

סלין דיון היא שגרירת היופי החדשה של לוריאל פריז


עם קריירה מוזיקלית ענפה ונוכחות תמידית בשורה הראשונה של תצוגות אופנת ההוט קוטור בצרפת, כשהיא מפגינה בעצמה סטיילינג משובח, מצטרפת הזמרת הקנדית סלין דיון (Celine Dion) לנבחרת שגרירות היופי של מותג הקוסמטיקה L’Oréal Paris.



סלין דיון חוברת לנבחרת מרשימה של שגרירות המותג, הכוללת בין השאר את אווה לונגוריה, ג'וליאן מור ועוד. במסגרת תפקידה, תככב דיון בת ה-51 בקמפיין פרסום לסדרת צבעי השיער Excellence, הכולל בין השאר, סרטון פרסומת לטלוויזיה, שצולם בחודש ינואר השנה בפריז.



"סלין דיון היא אשה בעלת ערך עצמי מולד - הולכת בעקבות ליבה כדי להצליח, לאתגר סטריאוטיפים ולפלס את הדרך עבור כל-כך הרבה נשים אחרות – ומייצגת נאמנה את ערכי המותג שלנו," אמר פייר-עמנואל אנז'לוגלו (Pierre-Emmanuel Angeloglou), נשיא לוריאל פריז העולמי. "החתמתה של סלין דיון כחברה החדשה במשפחת 'לוריאל פריז' מתבססת על משימתנו לדבוק בדוברות חזקות, עצמאיות, אסרטיביות, מגוונות וכוללניות."


למרות שהיא מחזיקה בליין בישום הנושא את שמה, זוהי הפעם הראשונה שדיון נכנסת לעולם הקוסמטיקה. לדבריה, היא לא צפתה שזה יקרה, במיוחד בגילה: "בדיוק כשאתם חושבים שסיימתי, אני בעצם רק מתחילה. אני מסיימת את ההופעות ב'סיזאר פאלאס' בלאס ווגאס. אני עומדת להוציא אלבום חדש באנגלית ויוצאת למסע הופעות. שיתוף הפעולה שלי עם לוריאל פריז הוא התחלה של מסע חדש מדהים עבורי. אני רוצה שכל אחד ירגיש שיש לו את הזכות להביע את עצמו. אם זה דרך אופנה ויופי, על-ידי השמעת קולם או באמצעות משהו אחר שחשוב להם... אני באמת מעריצה את מה שלוריאל פריז מייצגת ואני נרגשת להשתמש בקול שלי כדי להעצים את כולן להרגיש יפות, בטוחות ולאהוב את עצמן."




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails