יום ראשון, 7 באפריל 2019

Lancome Chiara Ferragni Summer 2019 Makeup Collection


מותג היופי הצרפתי "לנקום" משיק קולקציית איפור יפייפיה עם קיארה פראני (Chiara Ferragni) – אשת עסקים, משפיענית אופנה ובלוגרית מפורסמת מאיטליה.



בספטמבר 2017 דורגה פראני על ידי ה"פורבס" במקום הראשון ברשימת המשפיענים בתחום האופנה. כעת, עבודתה הקשה והיצירתיות שלה מקבלים שוב תגמול בדמות אוסף האיפור שהיא משיקה ביחד עם "לנקום", שגם בחר בה לפני כשנה כמוזה שלו.

האוסף החדש כולל פלטה, מסקרה ומוצרי שפתיים בגוונים החביבים על קיארה – כולם במהדורה מוגבלת, כמובן. כמו כן, המוצרים מגיעים באריזות מטאליות יפייפיות בגוון ורוד עם הלוגו של קיארה בדמות זוג עיניים כחולות (כשאחת קורצת) עם ריסים שחורים ארוכים.

בקולקציה:

Flirting Palette / All Over Face, Lips & Eyes Makeup Palette – פלטה הכוללת כל מה שצריך כדי ליצור את המראה החביב על קיארה: 1 ליפגלוס, 4 שפתונים, 4 צלליות, סומק ו-3 היילייטרים. כמו כן לפלטה מצורפות: מברשת פנים, מברשת צלליות דו-צדדית ומברשת שפתיים.



Lancome Hypnose Drama Chiara Ferragni – מסקרה היפנוז דרמה האייקונית מגיעה באריזה במהדורה מוגבלת בגוון ורוד עם הלוגו של קיארה:

·       01 Excessive Black – שחור


L’Absolu Mademoiselle Shine Lacquer – שפתונים נוזליים בעלי מרקם קטיפתי רך, הנמס על השפתיים ומעניק להן ברק מיידי וכיסוי נבנה בשילוב נוחות ויתרונות טיפוח:

·       1987 Girl Next Door
·       2017 Power Talk
·       2018 Sweet Mom


L’Absolu Mademoiselle Shine – שפתונים קרמיים בעל גוון בוהק ואינטנסיבי, עמיד לאורך זמן. כמו כן, הפורמולה של השפתונים מועשרת ברכיבי לחות, המעניקים לשפתיים נוחות מקסימלית ותחושת רכות:

·       0705 Positive Attitude
·       0605 Independent Woman
·       1903 Kinda Flirty


הקולקציה צפויה לעלות על המדפים ברחבי העולם החל ממאי 2019.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails