יום רביעי, 10 באפריל 2019

L'Oreal Paris Spring 2019


תקופת האביב זו תקופה של התחדשות ופריחה. גם מותג היופי "לוריאל פריז" מתחדש במספר מוצרים וגוונים וכמובן בפורמולות קלילות שיתאימו למזג האוויר המשתנה, אבל עדיין יעצימו את הנשיות ויעניקו לעור גימור זוהר עם אפקט טבעי. 



כזכור, לפני כשבועיים סיפרתי לכם על האייליינר החדש של "לוריאל פריז". כעת, הגיע הזמן להכיר עוד כמה מוצרים, שהצטרפו לאחרונה לליין המותג לאביב 2019 ומציעים מראה עור רענן ואחיד, עיניים תחומות עם ריסים מודגשים ושפתיים עשירות בצבע וברק:

Infaillible 24h Fresh Wear Foundation – מייקאפ נוזלי חדש, המציע כיסוי בינוני עד מלא, מרקם קליל ונושם וגוון אחיד, ללא פגמים. הפורמולה שלו עמידה עד ל-24 שעות, גם במים וזיעה, היא עשירה ברכיבי לחות והזנה והיא כולל מקדם הגנה ברמה של 25SPFהמייקאפ מוצע ב-30 גוונים שונים (תלוי מדינה, כמובן).



Infaillible More Than Concealer – מוצר שהוא, למעשה, הרבה יותר מקונסילר: הפורמולה שלו תוכננה הן כדי לכסות עיגולים שחורים ופגמים שונים בעור (כמו אדמומיות, פיגמנטציה ועוד) כמו קורקטור, והן כדי להעניק לעור בסיס אחיד כמו של מייקאפ. המרקם שלו נוזלי וקליל והוא מתמזג בצורה מושלמת עם העור. כמו כן, הוא מספק כיסוי טבעי עמיד לשעות ארוכות מאד. הקונסילר מתאים לכל סוגי העור והוא מוצע ב-25 גוונים שונים (תלוי מדינה).






Unbelieva Brow – ג'ל חדש לגבות, המיועד להעניק מראה מלא טבעי לגבה. פורמולת הג'ל של המוצר מתקבעת על הגבה תוך 90 שניות בלבד ומבטיחה עמידות מושלמת למשך כל היום, גם בתנאי לחות וחום. יחד עם זאת, ניתן להסיר את המוצר בקלות באמצעות מגבון או מסיר איפור. ג'ל הגבות מוצע ב-6 גוונים שונים והוא מגיע עם אפליקטור ומברשת דו-צדדית.





Unlimited Waterproof Mascara – מסקרה 'אנלימיטד' בגרסה עמידה במים. המסקרה מאריכה, מעגלת ומעבה את הריסים והיא מגיעה עם אפליקטור "מתקפל" ומברשת סיליקונית, המאפשר להגיע לכל ריס וריס. כאמור, מדובר בפורמולה עמידה במים, זיעה או לחות, אבל ניתן בהחלט להסירה בקלות באמצעות מים חמימים. המסקרה מוצעת בגוון שחור בלבד.



Volume Million Lashes Mascara – המסקרה האייקונית של המותג מגיעה עם פורמולה מחודשת, מועשרת בתמציות שמנים שונות להגנה על הריסים. המסקרה מעצימה את נפח הריסים הודות לשני אלמנטים: אפליקטור בעל מספר רב של סיבים ומנגנון ייחודי השולט על כמות החומר הנכונה ומסיר את עודפי המסקרה למניעת גושים.


Glow Mon Amour Highlight – השימר הנוזלי לפנים ולגוף מתחדש בגוון חדש – ורוד מלון, שמצטרף לשני הגוונים המוזהבים הקיימים בליין. מדובר בשימר שמגיע בבקבוקון עם אפליקטור טפטפת וניתן להשתמש בו לבדו או בערבוב עם המייקאפ.



Rouge Signature Matte – שפתונים נוזליים עמידים, המציעים צבע קטיפתי עז, מרקם קליל וגימור מאט. השפתונים מגיעים באריזה שקופה עם אפליקטור מחודד, המסייע במריחה מדוייקת של השפתון. הסדרה כוללת 12 גוונים (9 מהם יושקו בארץ).



כאמור, המוצרים הושקו לאחרונה בארה"ב ובאירופה ובימים הקרובים נזכה כבר להכיר מקרוב את המסקרה 'אנלימיטד' ואת השפתונים הנוזליים. כל השאר, כולי תקווה שיצטרפו במהרה גם הם – במיוחד המייקאפ, שזוכה לתשבוחות רבות.        


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails