יום ראשון, 7 באפריל 2019

Guerlain Terracotta Summer 2019 Collection


לקראת קיץ 2019, ליין הטרקוטה האייקוני של מותג הקוסמטיקה "גרלן" מתרחב בכמה מוצרים חדשים, שיעזרו לנו להשיג מראה שזוף וזוהר לאורך זמן.



מאז 1984, ליין הטרקוטה של "גרלן" הפך להיות שם נרדף למראה שזוף עם מוצרים שעשו היסטוריה בשוק הקוסמטיקה, שהראשונה בהם היא פודרת הברונזר שהגיעה באריזת קומפקט. עם הזמן הליין גדל והצטרפו אליו ברונזרים חדשים בהשראת השמש וטיולי המדבר, לצד מוצרים חדשניים אחרים (כמו למשל Terracotta Joli Teint - מייקאפ עם אפקט שיזוף זוהר), שנכנסו לליין הקבוע בשנים האחרונות.


כעת, לקיץ 2019 מצטרפים לליין שלושה מוצרים חדשים מעניינים: מייקאפ סטיק, פלטת פנים וברונזר זוהר בתפזורת. את הליין מלווה הניחוח המוכר המורכב מתווים של פריחת התפוז, פירות אקזוטיים ווניל חם, והוא שומר על המסורת של אריזות אלגנטיות מושלמות בגווני ברונזה וזהב.


כאמור, הליין מתחדש בשלושה מוצרים חדשים:

Terracotta Skin Foundation Stick (חדש) – מייקאפ סטיק, המעניק לעור מראה זוהר בריא. הפורמולה הקרמית הרכה שלו מעדנת את מרקם העור ויוצרת לו מראה שזוף אחיד וזוהר, בעוד שהפיגמנטים המצופים והשעוות שהוא מכיל מבטיחים כיסוי נבנה והרגשת נוחות עם עמידות במים ולחות למשך 12 שעות. כמו כן, פורמט אריזת המוצר הופכת אותו למושלם לנשיאה בתיק ולביצוע טאצ'אפים במהלך היום. אגב, ניתן להשתמש בסטיק גם לביצוע קונטורינג.

המוצר מוצע ב-6 גוונים שונים:

·       01 Fair – לגוון עור בהיר עם תת-גוון בז'
·       02 Light – לגוון עור בהיר עם תת-גוון חם
·       03 Natural – לגוון עור בהיר עם תת-גוון ורדרד


·       04 Medium – לגוון עור בינוני-כהה עם תת-גוון נייטרלי
·       05 Deep – לגוון עור בינוני-כהה עם תת-גוון חם
·       06 Intense – לגוון עור כהה עם תת-גוון חם



Terracotta Skin Highlighting Stick (חדש) – סטיק היילייטר, המעניק לעור אפקט זוהר. הסטיק בעל מרקם קליל מאד וגימור פנינתי. הפורמולה שלו מועשרת בשמן חוחובה והיא עמידה בלחות וזעה. הסטיק מוצע בארבעה גוונים שונים:

·       01 Nude – אידיאלי לגוון עור חיוור עם תת-גוון ורדרד
·       02 Gold – אידיאלי לגוון עור בהיר עם תת-גוון חם
·       03 Bronze – אידיאלי לגוון עור בינוני-כהה עם תת-גוון חם
·       04 Universal Blush – סומק קרמי בגוון ורדרד מוזהב, מתאים לכל גווני העור



Terracotta Contour & Glow Palette (מהדורה מוגבלת) – פלטה, שכוללת כל מה שצריך כדי ליצור מראה איפור מפוסל, שזוף וזוהר: קונטור, הארה, ברונזר וסומק. הפלטה מכילה ארבע פודרות זוהרות בגוונים אוניברסליים: פודרת קונטור בגימור מאט לפיסול עדין של הפנים, פודרת ברונזר להעניק לעור מראה זוהר בריא וחם, סומק ורדרד עם נגיעות זהב למראה סמוק רענן וזוהר והיילייטר להארות.

·       Universal


Terracotta Touch Loose Powder On-the-Go (חדש) – פודרה זוהרת בתפזורת להענקת מראה זוהר בריא עם גימור מאט. הפורמולה שלו כוללת שילוב מיוחד של כדוריות פודרה מתקני גוון עם חלקיקים זוהרים, שיוצרים גימור קטיפתי אידיאלי. כמו כן, הפורמולה מועשרת בשמן חוחובה, שמעניקה רכות ונוחות לעור לאורך כל היום.

הפודרה מגיעה עם אפליקטור פאף והיא מוצעת בשלושה גוונים שונים:

·       01 Light – לגוון עור בהיר עם תת-גוון ורדרד
·       02 Medium – לגוון בעוד בהיר-בינוני עם תת-גוון בז' חם
·       03 Deep  לגוון עור בינוני עם תת-גוון חם


הקולקציה כבר זמינה בנקודות מכירה שונות של המותג ברחבי העולם. אלינו, כמו תמיד, היא בוודאי תגיע מאוחר יותר.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails