יום חמישי, 12 בספטמבר 2019

ויולה דיוויס היא שגרירת היופי החדשה של לוריאל פריז


השחקנית זוכת האוסקר ויולה דיוויס (Viola Davis) הצטרפה השבוע לנבחרת שגרירות היופי של ענקית הקוסמטיקה L’Oréal Paris.



כשהיא לא מופיעה על מסכי הקולנוע והטלוויזיה ("מדריך לרוצח", "גדרות", "העזרה" ועוד), השחקנית בת ה-54 משחקת תפקיד מרכזי בלאתגר את הוליווד להיות מגוונת ומכילה יותר. זה למעשה גם מה שהניע את מותג הקוסמטיקה הפופולרי לבחור בה כשותפה לדרך שלו, המבוססת גם היא על גיוון ומשתקפת היטב באמצעות דוברות היופי בהן הוא בוחר, כמו: סלין דיון, הלן מירן, אווה לונגוריה וקמילה קבלו.

כמי שלא מתייגת את עצמה כבעלת יופי "קלאסי", דיוויס מציינת שתקוותה העיקרית היא, שנשים יקבלו השראה מדמותה. "עבדתי קשה מאד להגיע למקום בו אני נמצאת היום – להתגבר על תחושת הספק להפוך לאשה שמאמינה באמת שאני 'שווה את זה' מכל הבחינות. אני מאמינה שזה כל כך חשוב לבנות ביטחון עצמי אצל נשים מגיל צעיר ולשמש מודל לחיקוי של נקודות מבט שונות של יופי," אומרת דיוויס. "להיות עכשיו חלק ממותג, שדוגל בשוויין של נשים יותר מ-40 שנה ולהשתמש בקולי כדי להעצים אחרות, זה באמת סוריאליסטי."


על הבחירה בדיוויס לתפקיד השגרירה, אומרת דלפין ויויאר-הובסה (Delphine Viguier-Hovasse), נשיאת "לוריאל פריז" העולמית: "אנו שמחים לקבל את ויולה כבת משפחתנו. העקשנות, האותנטיות והרוח הנועזת של ויולה מהדהדים ומעוררים השראה עבור אנשים רבים. היא מאתגרת את הסטטוס-קוו בכל תחומי החיים והדחף שלה להצליח הוכיח את עצמו פעם אחר פעם".

הופעת הבכורה של דיוויס כשגרירת יופי תתקיים כבר בהמשך החודש, במסגרת קמפיין הפרסום לסדרת הטיפוח לעור בוגר Age Perfect. לטענת דיוויס, היופי נמצא בכל גיל, אבל "עם הגיל והניסיון מגיע גם ביטחון עצמי ואין דבר יפה יותר מזה." צודקת!


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails