יום ראשון, 1 בספטמבר 2019

DIADERMINE Lift+ Super Filler Line


לפני קצת פחות משנה עלה לישראל מותג הטיפוח הדרמטולוגי הצרפתי Diadermine ("דיאדרמין"), שמציע מוצרי אנטי-אייג'ינג לטיפוח עור הפנים במחירים אטרקטיביים ונוחים לכל כיס. אחת הסדרות שמציע המותג, אותה אציג בפניכם בפוסט זה, הינה Lift+ Super Filler, הכוללת מוצרים שמבוססים על שני סוגים של חומצה היאלורונית ומיועדים למיצוק העור.




לפני הכל, קצת היסטוריה:


שורשיו של המותג "דיאדרמין" נטעו בתחילת המאה העשרים בצרפת. בשנת 1904, שני אחים בשם ג'ימבטיסטה וקורנלין בונטי (Giambattista & Cornelio Bonetti) רכשו את הפטנט של המותג- תחליב קליל מאד, המבוסס על מים ושמן, ששימש רוקחים לייצור המשחות ה"ביתיות" שלהם וכן רופאים, שהשתמשו בו לניקוי ידיים וכחומר לטיפוח העור.

באמצעות הפורמולה הזו, יצרו האחים מוצרי יופי דרמטולוגיים, שנמכרו תחילה רק בבתי מרקחת, אבל עד מהרה האריזות בעלות מכסי האלומיניום הפכו לפופולריות מאד והוצעו למכירה גם בדרגסטורים, בפרפורמריות ומאוחר יותר גם בסופרמרקטים.


עם השנים פיתחו האחים מוצרים נוספים, ביניהם מוצרי הגנה מהשמש, טלק לתינוקות, שפתונים, מוצרי שיער, דיאודורנטים ועוד. בשנת 1980 נרכש המותג על-ידי החברה הגרמנית "הנקל", שכבר דאגה להפיץ את המותג בנקודות מכירה נוספות בעולם. חשוב לציין, כי כל המוצרים שפותחו ויוצרו על-ידי המותג, נבחנים ועומדים בתקנים המחמירים ביותר!

אגב, שגרירת היופי של המותג היא יסמינה רוסי, דוגמנית מפורסמת בת 64, שידועה כפריקית של מוצרים אורגניים, שנמנעת כמעט לחלוטין משימוש במוצרים קוסמטיים מלאכותיים.

יסמינה רוסי

בשנת 2015 השיק המותג את המוצר הראשון בסדרת Lift+ Super Filler – קרם מיצוק, שמבטיח לתת תוצאות בדיוק כמו בהזרקה ישירה של חומצה היאלורונית. בהמשך התווספו לסדרה גם קרם לילה וסרום. הסדרה, שמאחוריה עומדות 6 שנות מחקר, מבוססת על חומצה היאלורונית ממוזערת לצד 5 רכיבים פעילים שונים, והיא מיועדת לנשים בגילאי 30-50, בעלות עור רגיל עד יבש.


על המוצרים בסדרה:

קרם יום (מחיר: 57.90 ₪, תכולה: 50 מ"ל) – עם הגיל מבנה העור משתנה, מופחת ייצור הקולגן בעור והמאגר הטבעי של החומצה ההיאלורונית מצטמצם. קרם היום נועד לשגרת טיפוח יומית, המעניקה תוצאה של מילוי קמטים ומראה עור מוצק וחלק באופן משמעותי הנראה לעין.


קרם לילה (מחיר: 57.90 ₪, תכולה: 50 מ"ל) – כחלק מתהליך ההתבגרות, השינויים במבנה העור יוצרים עור רפוי, אובדן מיצוק והופעת קמטים. הלילה הוא הזמן האידאלי להשתמש במוצרי טיפוח מתקדמים, מכיוון שהעור נמצא במצב מיטבי לשיקום בזמן השינה. קרם הלילה מעניק לעור נראות מחודשת לאחר כל לילה, צעיר יותר וקורן.


סרום (מחיר: 59.90 ₪, תכולה: 40 מ"ל) – ככל שאנו מתבגרים רקמות העור נחלשות ומתחילים להיווצר סדקים מזערים במבנה העור הגורמים להופעת קמטים. שימוש בסרום מסדרת Lift+ Super Filler מקנה לעור הפנים מיצוק, מראה עור חלק וקווי מתאר הפנים מוגדרים וברורים יותר. הסרום בעל מרקם קליל ומרענן החודר במהירות לעור ומותיר אותו רך למגע.


את מוצרי Diadermine ניתן להשיג בבלעדיות בסניפי רשת סופר פארם ברחבי הארץ.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails