יום ראשון, 22 בספטמבר 2019

Victoria Beckham Beauty


ויקטוריה בקהאם סוף-סוף עושה צעד עצמאי לתוך עולם הביוטי. אחרי שיתוף פעולה כפול עם מותג הקוסמטיקה "אסתי לאודר" ומותג הציפורניים Nails INC, היא משיקה ליין איפור חדש שנושא את שמה ועתיר בנצנצים וגוונים מעושנים.



את המותג החדש - Victoria Beckham Beauty, הקימה בקהאם יחד עם שרה קריל (Sarah Creal), שקודם לכן כיהנה כראש מחלקת שיווק ופיתוח מוצרים ב"אסתי לאודר". כשעבדו יחד בעבר, גילו השתיים שהן חולקות פילוסופיית יופי משותפת ותשוקה למוצרים נקיים עם מרכיבים יוקרתיים, לכן החליטו לאחד כוחות ולהקים מותג משלהן.


ליין המוצרים החדש אמור לעבוד בשילוב עם קולקציית ה- RTW האביבית של מותג האופנה של בקהאם, שנוצרה בהשראת תרבות שנות ה-70. הקולקציה נולדה מתוך הרעיון, שיופי צריך להשלים את אורח החיים הדינמי שאנו מנהלים. בהתאם לחזון של בקהאם וקריל, המותג שהקימו מציע מוצרי יופי נקיים עם ביצועים ברמה יוקרתית גבוהה מאד, נטולי אכזריות וברי-קיימא, והכי חשוב – הוא נוצר כולו על-ידי נשים בלבד!


אריזות המוצרים נוצרו מהכמות הקטנה ביותר האפשרית של פלסטיק, בניסיון להיטיב עם הסביבה. האריזה הפנימית עשויה ממאה אחוז חומרים ממוחזרים, ואף חומרי המשלוח ניתנים למיחזור או שהם מתכלים. כל המוצרים עטופים באריזת מגן, שניתן להמיס מתחת לברז מים. כמו כן, כל ההזמנות נשלחות בתוך שק קנבס לשימוש חוזר.



תשומת לב מיוחדת ניתנה גם למרכיבים של המוצרים בליין, כאשר כולם חופשיים מאכזריות ונקיים מרכיבים מזיקים או מעוררי מחלוקת, כמו פטרולום, שמנים מינרליים, פתלטיים, סולפטים, פארבנים, פארפינים וניחוחות וטעמים סינתטיים כלשהם. לפיכך, המוצרים מתאימים לכל סוגי העור- גם לעור רגיש.


המוצרים הראשונים שהושקו על-ידי המותג כוללים מוצרים ליצירת איפור עיניים מעושן, החביב במיוחד על בקהאם. באוסף ניתן למצוא ארבע פלטות של צלליות, ארבע צלליות בודדות במרקם קרם-פודרה ושלושה עפרונות עיניים:

Victoria Beckham Beauty Eye Brick (54$) – פלטת הצלליות מגיעה בארבעה שילובי גוונים הרמוניים, כאשר כל אחד מורכב מארבעה גוונים עשירים בפיגמנט ובעלי גימור מאט חלק, המיועד לסייע ביצירת מראה מעושן אולטימטיבי:


·       Signature – גוונים חומים חמים, השילוב החביב ביותר על בקהאם למראה יומיומי
·       Tuxedo – גווני חומים-אפורים למראה עיניים מעושן קר
·       Royal – גוונים כחולים למראה עיניים מעושן נועז ואופנתי
·       Tweed – גווני טרקוטה אדמדמים









Victoria Beckham Beauty Lid Lustre (36$) – צלליות בעלות פורמולה של קרם-פודרה, המגיעות בארבעה גוונים רב-מיימדיים להוספת זוהר לכל מראה. כל צללית מועשרת בחלקיקי קריסטלים אמיתיים, שלכאורה מעניקים אנרגיות מיוחדות:


·       Onyx – שחור עמוק עם פנינה כסופה, מועשר בחלקיקי אבן לבה שחורה
·       Blonde – קרם חיוור עם פנינה צהובה, מועשר בחלקיקי אבן ציטרין
·       Mink – חום טאופ עם פנינה כסופה וזהובה, מועשר בחלקיקי אבן עין הנמר (קוורץ)
·       Midnight – כחול נייבי עם פנינה כסופה, מועשר בחלקיקי אבן אחלמה



Victoria Beckham Beauty Satin Kajal Liner (26$) – עפרונות עיניים אולטרה-פיגמנטיים, בעלי מרקם קרמי ופורמולה עמידה במים. בקצה העפרון ישנה ספוגית, המאפשרת לטשטש בקלות את העפרון וליצור מראה מעושן בקלות. העפרונות מוצעים בשלושה גוונים שונים:

·       Black – שחור מאט עמוק
·       Bronze – חום מוזהב עם שימר
·       Bordeaux – בורגונדי עשיר מאט



בקרוב יצטרפו לליין הביוטי של ויקטוריה בקהאם גם מוצרי שפתיים ומוצרי טיפוח. לפי שעה, את המוצרים ניתן להשיג באופן בלעדי באמצעות אתר האינטרנט של המותג (מבצע משלוחים לישראל).


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails