יום שלישי, 10 בספטמבר 2019

L'Oréal Paris x Karl Lagerfeld Collection (הצצה ראשונה)


לפני כשלושה חודשים התבשרנו על שיתוף הפעולה שבין מותג הקוסמטיקה "לוריאל פריז" לבית האופנה של המעצב המנוח קרל לגרפלד, בהשקת קולקציית איפור מיוחדת. הקולקציה אמורה לבטא את סגנון הרוק-שיק של המעצב הפריזאי המנוח ולהעביר את החזון שלו באמצעות הצוותים האמנותיים של שני המותגים.



הקמפיין שמלווה את הקולקציה נוצר בהשראת המשפטים האייקונים ביותר של לגרפלד, אותם מצטטים שגרירות היופי של "לוריאל פריז", ביניהן הלן מירן (בתפקיד הורס בדמות קרל לגרפלד), דוטצן קרוס, ליה קבדה, לומה גרוטה ואחרות.


קולקציית האיפור L'Oréal x Karl Lagerfeld, שמושקת במהדורה מוגבלת, כוללת מוצרים שאמורים להיות מתאימים לכל אשה ולכל אירוע. היא בנויה מגוונים ומרקמים המאפשרים ליצור כל מיני מראות איפור, החל ממראה יום מאופק ועד למראה לילה נועז ונוצץ. האוסף כולל גוונים נשיים עם טוויסט רוקיסטי-שיקי מתוחכם ואריזות מעוצבות מעוטרות בחתימתו של לגרפלד.


בקולקציה ניתן למצוא פלטת צלליות, המורכבת מתשע צלליות פיגמנטיות במיוחד, היילייטר שימרי, מסקרה שחורה ושני אייליינרים- האחד בגוון שחור מאט והשני בגוון ורוד-כסוף מטאלי. כמו כן, ניתן למצוא באוסף 6 שפתונים מסדרת Rouge à Lèvres Color Riche Satin, בגוונים המכונים בהשראת לגרפלד, כמו: Kultured, Ironik, Provokative, Karismatic ו- Kontrasted.






הקולקציה תהיה זמינה החל מה- 27 בספטמבר 2019, במהלך שבוע האופנה שיתקיים בפריז. מקווה שגם אלינו היא תגיע בהקדם, כי אני זוממת על כולה!


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails