יום רביעי, 2 באוקטובר 2019

ג'יזל בונדשן היא הפנים החדשות של Dior


דוגמנית העל הברזילאית ג'יזל בונדשן (Gisele Bündchen) נבחרה להיות הפנים החדשות של סדרת הטיפוח Dior Capture Totale. בונדשן בת ה-39 תככב בקמפיין הפרסום הדיגיטלי והמודפס של המותג במהלך 2020.



קלוד מרטינז (Claude Martinez), נשיא ומנכ"ל בשמי כריסטיאן דיור, מרוצה מאד מסגירת החוזה עם בונדשן. לדבריו, בונדשן היא ההתגלמות המושלמת של יופי בריא. "היא אייקון בריאות, שנוצרה על-ידי רעיון ייחודי של בריאות ויופי אותנטי לחלוטין. רעיון זה ממש נמצא בלב המקורות וההיסטוריה של סדרת Capture Totale. יופי פנימי מזין, מתחדש ומקרין יופי חיצוני אינסופי במלוא העוצמה והאנרגיה החיונית שלו," אומר מרטינז וממשיך: "היום אנו חוגגים עם דוגמנית זוהרת ובריאה, שהיא אשה מושלמת ויפה להפליא וכמובן, המוזה האייקונית של היופי המודע, שמצטרפת אלינו כדי להעביר ולהלל את הערכים של בית דיור."


קריירת הדוגמנות של בונדשן פרצה בשנת 1998, כאשר נבחרה להלך עם עקבים גבוהים על מסלול רטוב ושמנוני בתצוגת האביב של המעצב אלכסנדר מק'ווין. כיום היא מוכרת כאחת מהדוגמניות העשירות ביותר בעולם. ג'יזל היא גם פעילה נמרצת בענייני איכות הסביבה והיא מקדישה את השימוש באתר האינטרנט שלה להעלאת המודעות בנושא זה.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails