יום שלישי, 15 באוקטובר 2019

MAC x Angel Chen Collection


מותג הקוסמטיקה MAC מכריז על שיתוף פעולה חדש נוסף. הפעם המותג מאחד כוחות עם המעצבת הסינית אנג'ל צ'ן (Angel Chen). אנג'ל תשאיל את חוש האסתטיקה המבריק שלה יחד עם השפעות מהתרבות הסינית המסורתית כדי להרכיב אוסף קפסולה יחד עם MAC.



כפי שהוכרז על-ידי MAC, הקולקציה תפזר קסם סיני עם הוספת טוויסט מודרני על תרבות הדרקון הסיני. לפי הפרסום, האוסף יורכב בעיקר מצבעים אדומים בטווח רחב של גוונים תוססים. כמובן, שהכל יגיע באריזות אספנות במהדורה מוגבלת, מעוטרות בעיטורים של דרקון הסיני – מוטיב חביב על אנג'ל גם ביצירות האופנה שלה.


אנג'ל צ'ן ידועה בגישתה הצבעונית לאופנה ויש לה יצירות רעננות ומקוריות. המיזוג של האסתטיקה המזרחית והמערבית הפך אותה לחלק מגל חדש של מעצבים סיניים צעירים המעוררים תשומת לב עולמית. היא המעצבת הסינית הראשונה ש- H&M שיתף פעולה עם מותג האופנה שלה. אוסף הקפסולה שלה בן 45 החלקים הושק בחנויות H&M בחודש שעבר. היא גם הגיעה ב-2016 לרשימת ה- "30 מתחת ל- 30" של מגזין "פורבס" הסיני ובין לקוחותיה ניתן למצוא סלבריטאים רבים כמו כריס לי, בלה חדיד ואחרים.


כזכור, זהו אינו שיתוף הפעולה הראשון של MAC עם סלבריטאי ממוצא סיני. רק לאחרונה הוא השיק קולקציית איפור בשיתוף עם המאפרת ואושיית היוטיוב פוני פארק (Pony Park).


לפי שעה, לא ידוע מועד ההשקה הרשמי של קולקציית האיפור של אנג'ל צ'ן. ברגע שיתפרסמו פרטים נוספים, אדאג לעדכן אתכם – אז כדאי שתישארו בסביבה...


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails