יום רביעי, 16 באוקטובר 2019

Yves Saint Laurent High on Stars Holiday 2019 Collection


בית "איב סאן לורן" מתכונן להשקת High on Stars – קולקציית החגים שלו לשנת 2019. מדובר באוסף קפסולה הכולל מספר מוצרים, שהולבשו באריזות הזהובות המסורתיות של המותג, אבל לכבוד החג קושטו במרבד של כוכבים.



הקולקציה נוצרה, למעשה, בהשראת מוטיב הכוכב שהופיע לעיתים קרובות על הנעלים והאביזרים שיוצרו על-ידי בית האופנה היוקרתי, כולל ארנקים, צעיפים וחגורות. הקולקציה, שתוכננה על-ידי מנהל היופי העולמי של YSL Beauté, המאפר טום פישו (Tom Pacheux), עוצבה כדי לגרום לנו לנצנץ ולהבריק יותר מהכוכבים עצמם.


טווח המוצרים בקולקציה כולל שבעה גוונים במהדורה מוגבלת של השפתון מסדרת Rouge Pur Couture. השפתונים מגיעים באריזה הזהובה האייקונית של המותג עם עיטור של כוכבים כסופים מנצנצים. אותו מוטיב ניתן למצוא על גוף השפתון עצמו. הפורמולה נשארה זהה: יוקרתית, פיגמנטית מאד, עם כיסוי בינוני עד מלא וגימור סאטן. כמו כן, תערובת של תמציות טבעיות שנמצאות בפורמולה מבטיחות שמירה על לחות השפתיים והרגשת נוחות במשך כל היום.


גווני השפתונים הם:

·       01 Le Rouge
·       13 Le Orange
·       52 Rouge Rose


·       95 Dazzling Carmin
·       97 After Prune
·       98 Rosewood Star


·       340 Or Cuivre


YSL Le Cushion Encre de Peau High on Stars Edition (מהדורה מוגבלת) – המייקאפ קושן של המותג מגיע בקולקציה בשני גוונים, כאשר כל אחד מהם ארוז באריזה שחורה מבריקה עם טבעת זהב ועיטור של כוכבים כסופים על המכסה. המייקאפ הנוזלי, בעל הכיסוי הבינוני, נוצר בהשראת עולם הביוטי הקוראני וניתן להשתמש בו כמייקאפ קליל או כשכבה נוספת מעל מייקאפ אחר, להוספת זוהר. הפורמולה שלו עמידה לאורך כל היום והגימור שלו טבעי. אגב, האריזה החגיגית שלו ניתנת למילוי חוזר.

הגוונים בקולקציה:

·       10 Dazzling Shimmer
·       20 Beige


YSL Face and Eye Palette High on Stars Edition (מהדורה מוגבלת) – מהדורה מיוחדת של פלטת הקוטור האייקונית של YSL, שמגיעה בקולקציה באריזה מטאלית מוזהבת עטורה בכוכבים כסופים. הפלטה כוללת ארבע צלליות מנצנצות, שני היילייטרים וסומק קרמי אחד. כמו כן, לפלטה מצורפים שלושה אפליקטורים ויש לה מראה מובנית.


YSL Touche Éclat High on Stars Edition (מהדורה מוגבלת) – טוש האקלה האייקוני של המותג מגיע גם הוא באריזה חגיגית מעוטרת בכוכבים כסופים והוא מוצע בקולקציה בשני גוונים:

·       01 Rose Lumiere
·       02 Ivoire Lumiere


YSL Mon Paris Eau de Parfum (מהדורה מוגבלת) – מהדורה חגיגית של הבושם "מון פריז", שמגיע בבקבוק מעוטר כוכבים, כולל סרט עם תליון בצורת כוכב.



הקולקציה צפויה לעלות על המדפים ברחבי העולם מאמצע אוקטובר 2019.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails