יום שני, 28 באוקטובר 2019

Pupa Gold Me Holiday Collection


מותג הקוסמטיקה האיטלקי "פופה" מציג קולקציית חגים המבוססת על הצבע הכי מזוהה עם הכריסטמס – זהב! כפי שניתן להבין, הקולקציה כולה מורכבת מגוונים זהובים, המגיעים במרקמים קלילים וגימור זוהר במיוחד.



"פופה" מאירה את תקופת החגים עם Gold Me – קולקציית איפור, המהווה המנון לצבע השולט בעונה זו: צבע הזהב, סמל העושר והזוהר. הקולקציה מורכבת ממוצרים לעיניים, פנים ושפתיים, המגיעים בעוצמות שונות של גוונים זהובים ובגימורים של מאט ומטאלי משולבים במרקמים עדינים ונוחים.

כל המוצרים באוסף הקפסולה, שמושק במהדורה מוגבלת, מוצעים באריזות מבריקות בגווני לבן וזהב, שהולכות יד ביד עם המוטיב המרכזי של הקולקציה.

Pupa Gold Celebration Eye Palette (129 ש"ח) – פלטה המכילה 7 צלליות בגימור מאט, סאטן ומטאלי. הצלליות בפלטה עשירות בפיגמנט ויש להן מרקם קליל ועמידות לטווח ארוך.

הפלטה מורכבת מגוונים נייטרליים וזוהרים ברמות שונות של אינטנסיביות: לבן (מאט), בז' (מאט), זהב (מטאלי), ברונזה (מטאלי), זהב ורדרד (סאטן), בורגונדי כהה (מאט) ושחור עז (מאט).


Pupa Gold Me All in One Eye Stylo (69 ש"ח) – עפרונות רב-תכליתיים בעלי פורמולה המציעה צבע אחיד ומלא עם גימור מאט, הניתן לטשטוש בקלות, הודות לריכוז גבוה של פיגמנטים ופנינים המשולבים עם רכיבים קטיפתיים ושעוות שונות. המרקם של העפרון הינו קרמי וחלק ויש לו עמידות לטווח ארוך. במותג ממליצים להשתמש בו כעפרון עיניים להוספת עומק למראה האיפור, כאייליינר לתיחום או כבסיס מושלם לצללית.

העפרון מוצע בקולקציה בשני גוונים שונים:

·       Black – אפור כהה
·       Plum – חום כהה


Pupa Gold Me Liquid Metaliner – אייליינר נוזלי עם גימור מטאלי מבריק. השילוב של פיגמנטים מחזירי אור ופנינים בפורמולה של המוצר מיועד ליצור אפקט תלת-מימדי, שממסגר את מראה איפור העיניים ומעניק לו יותר אינטנסיביות. האייליינר מצוייד באפליקטור דקיק, המבטיח שרטוט דק ומדוייק.

האייליינר מוצע בקולקציה בגוון אחד:

·       Metal Copper – נחושת מטאלי


Pupa Gold Me Liquid Lipstick (69 ש"ח) – שפתון נוזלי בעל גימור מטאלי עדין. פורמולת השפתון מציעה צבע עשיר וטהור והיא מכילה שילוב מיוחד של פודרות ורכיבים קטיפתיים. המרקם הנוזלי-פודרתי של השפתון הינו קליל ונוח על השפתיים והוא עמיד לטווח ארוך.

השפתון מוצע בקולקציה בשני גוונים שונים:

·       Soft Red Powder – בז' ורדרד
·       Cherry Powder – אדום דובדבן


Pupa Gold Me Trio Frost Face Illuminating (89 ש"ח) – היילייטר בעל מרקם משיי וקליל וגוון זוהר במיוחד הודות לפנינים מוזהבות וכסופות שמכילה פורמולת המוצר. במותג ממליצים להניח אותו על העור באמצעות האצבעות כדי לקבל אפקט אינטנסיבי יותר.

ההיילייטר מוצע בקולקציה בגוון אחד:

·       Gold Fusion – זהב וכסף


הקולקציה תהיה זמינה בנקודות המכירה של המותג ברחבי העולם החל מתחילת נובמבר 2019. אצלינו היא תהיה זמינה מאוחר יותר, כנראה בסביבות דצמבר 2019 – ינואר 2020.


תגובה 1:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails