יום שישי, 27 בדצמבר 2019

Pupa Glamor Spring 2020 Collection


לאביב 2020 מותג הקוסמטיקה האיטלקי "פופה" מציג קולקציית איפור קטנה בגווני אדמה משולבים בגוונים ורדרדים.



הקולקציה, שמושקת במהדורה מוגבלת, שואבת את השראתה מהאדמה שמתעוררת באביב ומעניקה חיים לפרחים חדשים. הקולקציה מורכבת ממספר מוצרים, שיעניקו מראה נשי מלא השפעה. העיניים מקבלות פה פוקוס בזכות טקסטורות סופר מוארות. השפתיים וגוון העור מתחממים עם גוונים ורודים, כמו גם הציפורנים, בהרמוניה מושלמת עם העונה היפה. אפילו אריזות המוצרים הוורודות משדרות 100% אווירה אביבית.

בקולקציה:

Glamor Metallusion Cooked Eyeshadow – צללית אפויה בעלת פורמולה המיועדת לספק פיגמנט גבוה עם מרקם קליל וגימור מתכתי זוהר במיוחד כמו של "נייר כסף". בצללית ניתן להשתמש גם שימוש רטוב כדי לקבל אפקט מועצם יותר:

·       Glam Bronze – ברונזה חמה עם ברק מוזהב


Vamp! Ready-To-Shadow Maxi Pencil Eyeshadow – עפרון צללית בעל מרקם קטיפתי וגימור מבריק, המאפשר יישום מהיר וקל. העפרון מוצע בשני גוונים שונים:

·       Powdery Nude – ורוד פודרתי בהיר מאד
·       Terracotta – ורוד חם נוטה לחום


Glamor Petalips Lipstick – שפתון בעל גימור מאט ומרקם רך כמו של באלם. השפתון מספק הרגשת נוחות וקלילות על השפתיים לצד גימור קטיפתי הודות לפורמולה המועשרת באבקות מינרליות אולטרה דקיקות. השפתון מוצע בקולקציה בשלושה גוונים שונים:

·       Pink Seduction – ורוד ניודי חם
·       Rosewood – ורוד חום אלגנטי
·       Tempting Red – אדום חושני


Glamor at First Blush – סומק במרקם קרם-פודרה, המתמזג במהירות עם העור ומעניק ללחיים מראה קורן טבעי. פורמולת הסומק מועשרת בשמנים צמחיים וחמאות שונות שמעניקים לעור לחות ורכות:

·       Desert Rose – חום ורדרד ניודי


Glamor Fixing Spray – פיקסר המיועד להעניק לאיפור עמידות לטווח ארוך יחד עם רעננות.


Lasting Color Gel – לק בגימור מבריק כמו ג'ל, עשיר בפיגמנט ומבטיח כיסוי אחיד ומלא כבר מהמשיחה הראשונה. הלק מוצע בקולקציה בשני גוונים שונים:

·       Karkadè – אדום עז
·       Powdery Nude – ורוד ניודי בהיר


הקולקציה צפויה לעלות על המדפים ברחבי העולם החל מפברואר 2020.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails