יום שבת, 14 בדצמבר 2019

Makeup by Mario x Sephora Brush Collection


רק לפני כמה ימים הוא השיק קולקציית איפור עם ה- BFF והמוזה שלו קים קרדשיאן, אבל הוא לא נח לרגע! המאפר מריו דדיבנוביק יוצא כעת בשיתוף פעולה חדש – הפעם עם רשת "ספורה" – ומשיק קולקציית מברשות איפור, אבל כזו שלא תרצו להניח מהיד.



לפני כ-20 שנה, המאפר מריו דדיבנוביק (Mario Dedivanovic) החל את הקריירה שלו כדייל ויועץ בישום ברשת "ספורה", כך ששיתוף הפעולה הנוכחי שלו עם הרשת מהווה סגירת מעגל משמעותית עבורו. "אני שמח לשתף פעולה עם 'ספורה' באוסף המברשות הראשון שלי אי-פעם," אומר דדיבנוביק. "כיוצר, זה מרגש לעבוד עם קמעונאית ששמה לה כעדיפות להביא את מוצרי היופי והכלים האיכותיים ביותר ללקוחותיה. היינו מסוגלים לעבוד ביחד כדי ליצור משהו העונה בצורה מושלמת, הן על הצרכים שלי כאמן והן להעניק ללקוחות את הכלים ליצור כמה מהמראות האייקונים ביותר שלי בבית."



הקולקציה של מריו מונה 13 מברשות והיא תוצע ברשת "ספורה" בתור שלושה סטים שונים (במהדורה מוגבלת), שכוללים את כל מה שצריך ליצירת מראה איפור ללא רבב, בין אם מדובר במאפר חובב או מקצוען. הסט הראשון כולל 5 מברשות לאיפור העיניים והגבות (49$ / 40€), הסט השני כולל 6 מברשות ומיועד לאיפור הפנים (69$ / 60€), ואילו סט המאסטר כולל 13 מברשות (119$ / 100€). חשוב לציין, כי כל המברשות עשויות מסיבים סינתטיים טבעוניים ויש להן ידית בגוון פליז מוזהב חצי מאט, שמשווה להן מראה יוקרתי. כמו כן, כל סט ארוז בתיק פאוצ' שחור מהודר, שמאפשר לשאת אותן בבטחה לכל מקום.

סט מברשות העיניים

סט מברשות הפנים

סט המאסטר

למריו היה חשוב מאד להקנות למשתמשים במברשות שלו את רמת השליטה המושלמת. לפיכך, הוא תכנן אותן בהקפדה יתרה על צפיפות השיער ומשקלה הכללי של כל מברשת. הידיות של המברשות מעט קצרות ועבות יותר ממברשות אחרות בשוק. אגב, את גוון הידית שלהן בחר מריו בהשראת פמוט שנמצא בסלון ביתו.

קולקציית המברשות של מריו תושק ברשת "ספורה" ברחבי העולם החל מה- 26 בדצמבר 2019.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails