יום רביעי, 18 בדצמבר 2019

SR Cosmetics Urban Orchid Line


מותג הקוסמטיקה המקצועי SR Cosmetics משיק את Urban Orchid – סדרת טיפוח חדשה לעור הפנים, המבוססת על תמציות סחלבים. הסדרה החדשה מיועדת לטפל בנזקים שנוצרו בעור כתוצאה ממפגעים סביבתיים שונים ולהגן עליו.



סגנון החיים האורבני בעידן הנוכחי חושף את העור שלנו למפגעים שונים כגון: זיהום אוויר, לחצים סביבתיים, קרינה כחולה ממסכים וכמובן קרינת UVA ו- UVB מהשמש. כתוצאה מכך, תיפקוד התאים בעור נפגע ותהליך ההזדקנות שלו מואץ יותר. ההשפעה של מפגעים אלו על העור שלנו מתבטאת בעיקר בהופעת נימי דם, כתמים, קמטים, החמרה של אקנה ותסמיניו, יובש ועוד.

סדרת המוצרים החדשה Urban Orchid של מותג הקוסמטיקה המקצועי SR Cosmetics מיועדת לטפל בעור, לטפח אותו ולהגן עליו מפני המפגעים הסביבתיים השונים הללו. פורמולת המוצרים בסדרה מבוססת, כאמור, על תמציות מולוקולריות של שלושה סחלבים שונים: סחלב כחול, סחלב ירוק וסחלב לבן. תמציות אלו מעוררות את סינתזה הקולגן בתאים, שומרות על ההידרציה, יש להן תכונות הבהרה והן גם נוגדות חימצון ואנטי בקטריאליות. תמציות אלו זוקקו בתהליכים טכנולוגיים, המשולבים עם תמציות צמחים ממקורות אורגניים בכבישה קרה.


בסדרה שלושה מוצרים שונים:

סרום Green Orchid DermaHeal (מחיר: 289 ₪, תכולה: 30 מ"ל) – סרום עוצמתי, המתאים לעור בעייתי וכתומך הבהרה. בין מרכיביו ניתן למצוא: חומצה אזלאית להבהרה, תמציות בוטניות של פטריית כמהין, עלי אגבה כחולה, עלי ציפורני החתול, שיבולת שועל ואלוורה יחד עם תמציות שמני אובלפיחה, רוז היפ אורגני וזרעי קצח שחור בכבישה קרה. הסרום מתאים לשימוש על איזורי הגב, כתפיים, חזה וישבן ותומך במצבי רוזציאה ופיגמנטציה.


קרם לילה Blue Night Orchid (מחיר: 289 ₪, תכולה: 50 מ"ל) – קרם לילה טיפולי עוצמתי במרקם עשיר, המיועד לעור מעורב יבש. הקרם מונעת סימני הזדקנות מוקדמים ותורם לחידוש ושיקום מראה העור ומרקמו, תוך ייצור אפקט מתיחה. פורמולת הקרם מכילה קומפלקס ייחודי של חלבונים/פפטידים, ויטמינים, נוגדי חימצון ומרכיבים מתחום הביולוגיה הרב תחומית, אשר מחזקים את מחסום ההגנה של העור. עוד ניתן למצוא בין מרכיביו: תמציות אורכידאה, שמן המפ, אגבה כחולה ושמחים צמחיים פעילים אחרים לצד חומצה היאלורונית בריכוז גבוה וחומצה אלפא ליפואית.


קרם הבהרה White Bright Orchid Cream (מחיר: 289 ₪, תכולה: 30 מ"ל) – קרם הבהרה, המונע, מנטרל ומטפל בכתמי עור פיגמנטרים ונזקי סטרס סביבתיים ברמות שונות. כמו כן, הקרם תורם לצמצום מראה קמטים ויובש בעור לצד העלאה ברמת המיצוק והאלסטיות שלו. פורמולת הקרם כוללת תמצית אורכידאה, שמן קנאביס, תמצית דומדומניות שחורות ועוד. הקרם מתאים לכל סוגי העור וגווניו וניתן להשתמש בו גם על גב היד ובאזור הדקולטה.


את מוצרי SR Cosmetics ניתן להשיג אצל קוסמטיקאיות מורשות. פרטים נוספים בטלפון: 1-700-700-771, בפייסבוק, אינסטגרם או חשבון היוטיוב של החברה.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails