יום שלישי, 10 במרץ 2020

CARELINE White Powder & Black Powder EDP


"קרליין" מציגה סדרת בישום חדשה, המציעה יצירת חותם אישי ושילוב ניחוחות יוקרתיים וחושניים למשך כל שעות היממה.



סדרת הבשמים החדשה של "קרליין" כוללת שני בשמים (Eau De Perfume) לנשים, שנרקחו במיוחד כדי ליצור שילובים מיוחדים, היוצרים "חותם אישי". שני הניחוחות החדשים מורכבים מתווים הדריים, פירותיים, פרחוניים, רעננים ומתובלים, המתפתחים מרגע ההתזה הראשון ועד לבסיס המתקבע על העור בניחוח עמוק ועוצמתי שנמשך שעות ארוכות.

White Powder EDP (50 מ"ל, 99 ₪)

מעטפת זוהרת של אבקת קסם טהורה עוטפת אותך בהתפרצות רעננה של תווי הדרים ירוקים. חמימות ממכרת של פטצ'ולי נפתחת עם אקורדים של פולי טונקה הנעטף בווניל יוקרתי ממדגסקר. זהו בושם אינטואיטיבי, המלווה אותך משעות הבוקר המוארות ועד שעות ערב המסתוריות. 


תווים עליונים: תפוז לימון ותווים ירוקים מעניקים פרץ ראשון של חיוניות ורעננות.
תווים אמצעים: לוונדר, יסמין ולוטם מוסיפים מגע נשי.
תווים בסיסים: וניל מדגסקר, פטצ'ולי ופולי טונקה יוצרים בסיס מתקתק, עמוק וחושני העוטף את התווים הרעננים והנשיים ומקבע את הניחוח היוקרתי על העור.

Black Powder EDP (50 מ"ל, 99 ₪)

ניחוח העוטף אותך כמו אבקת קסם מסתורית. קסם שמתפרץ בשילוב תבלין פלפל עם אשכולית, מעמיק לחושניות של עלי וורדים ויסמין, ונעטף בתווים עמוקים של סנדלווד, וניל ומאסק. בושם עוצמתי המקרין את המסתוריות הקסומה שלך בכל תנועה ותנועה. 


תווים עליונים: מנדרינה, אשכולית ופלפל המעניקים פרץ ראשון של חיוניות ורעננות.
תווים אמצעים: יסמין, ורד ופירות אקזוטיים מוסיפים מגע פרחוני ונשי.
תווים בסיסים: וניל, סנדלווד ומאסק לבן יוצרים בסיס עמוק וחושני העוטף את התווים הרעננים והנשיים ומקבע את הניחוח היוקרתי על העור.


את שני הבשמים החדשים, לצד מוצרים נילווים בניחוחות תואמים (קרם גוף- 39.90 ₪, דאודורנט רול און- 24.90 ₪ ומארז בישום- 149 ₪) ניתן להשיג ברשתות הפארם, המשביר לצרכן, פרפומריות מובילות ובאתר החברה.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails