יום ראשון, 22 במרץ 2020

OFRA X Samantha March Collection


מותג הקוסמטיקה Ofra משיק קולקציית איפור חדשה, הפעם בשיתוף פעולה עם המשפיענית סמנתה מארץ (Samantha March).



סמנתה היא סופרת, בלוגרית ומשפיענית יופי אמריקאית. הנושאים בהם היא עוסקת קשורים בדרך כלל ללייף סטייל עם דגש על בריאות, כושר ואופנה. כמו כן, באמתחתה כמה רומנים שהיא הספיקה לכתוב והפכו לרבי-מכר. יש לה, בין השאר, חשבון יוטיוב פופולרי עם כ- 90 אלף מנויים וחשבון אינסטגרם עם למעלה מ- 46 אלף עוקבים. כעת, כאמור, היא משתפת פעולה עם מותג הקוסמטיקה האמריקאי והשניים משיקים קולקציית איפור יחדיו.


הקולקציה כוללת, למעשה, ארבעה מוצרים שונים:



OFRA x Samantha March Start Inspired Highlighter – ההיילייטר שהתחיל בעצם את הכל! סמנתה שילבה שני היילייטרים שאהובים עליה ביותר: Star Island (שנהב חם) ו- Pillow Talk (ורוד פנינה רך) למערבולת אחת מלאה זוהר.


OFRA x Samantha March River Bronzer Duo – ברונזר דו-גווני בעל פורמולה נוזלית-אפויה, שעוצב להעניק מראה קורן באמצעות חציו השימרי (בגוון ברונזה נחושתית חמה) ועומק באמצעות חציו המאט (בגוון מוקה נייטרלי בהיר). הברונזר עשיר בפיגמנט, אבל יחד עם זאת קל לטשטוש ומיזוג עם העור להוספת מימד לפנים.


OFRA x Samantha March Chick Lit Blush Duo – סומק דו-גווני בעל פורמולה נוזלית-אפויה, שעוצב להעניק מראה חי ומואר ללחיים. חציו האחד בגוון ורוד עמוק וחם בגימור מנצנץ וחציו השני בגוון ורוד ניוד בגימור מאט. הפורמולה שלו מציעה מרקם חמאתי עמיד לאורך זמן, המתמזג בקלות על הלחיים ומעניק להן מראה רענן וקורן.


OFRA x Samantha March Lip Duo – צמד מוצרים מושלם לשפתיים:

·       Story Long Lasting Liquid Lipstick – שפתון עמיד בגוון סגלגל חום ניודי קלאסי
·      Millie Lip Gloss – ליפ גלוס בגוון פנינה ססגוני, שמתאים ללבישה מעל שפתיים חשופות או מעל כל שפתון אחר לקבלת ברק מקסימלי


הקולקציה זמינה החל מה- 20 במרץ 2020 באתר האונליין של המותג בארה"ב. טרם ידוע לי מתי (ואם בכלל) היא תהיה זמינה גם בארץ.




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails