יום רביעי, 11 במרץ 2020

L’Oreal Elvive 8 Second Wonder Water


"לוריאל" השיקו לאחרונה מוצר חדש ומסקרן בשם L’Oreal Elvive 8 Second Wonder Water, שמעניק לשיער פגום מראה מבריק ובריא בתוך 8 שניות! כן, כן, בתוך 8 שניות בלבד!



מדובר במוצר שמציע טכנולוגיה חדשנית, שכבר מהטיפול הראשון בו השיער הפגום הופך להיות רך כמו משי ונראה מבריק ובריא יותר בתוך 8 שניות. הפורמולה שלו היא נוזלית כמו מים, אבל מכילה טכנולוגיה למלרית פורצת דרך, עם חומרי לחות עוצמתיים וחומצת אמינו, המספקים את הטיפול המדוייק לו זקוק השיער, בהתאם למצבו הנוכחי.


באמצעות טכנולוגיה מיוחדת זו, חומרי הלחות וחומצות האמינו שבמוצר מכוונים לאיזורים הפגומים בשיער ויוצרים מעליהם שכבות דקות הנקראות "למלרים", שמחליקות את פני השיער מבלי להכביד עליו.


"לוריאל" ממליצים להשתמש במוצר 2-3 פעמים בשבוע על שיער רטוב. אחרי חפיפה בשמפו, מורחים ומעסים את החומר לאורך השיער (רצוי להימנע ממגע עם הקרקפת) – 1 מנה (20 מ"ל) לשיער דק או בינוני ו- 2-3 מנות לשיער עבה או מתולתל. על הבקבוק עצמו מופיע סרגל מידה, מה שהופך את המדידה לקלה. אחרי המריחה ממתינים 8 שניות ושוטפים את החומר מהשיער. במהלך הטיפול מתקבלת בשיער תחושה של חימום עדין, אבל זה בסדר, כי זה אומר שהחומר עושה את העבודה שלו. אחרי השטיפה של "מי הפלא" הללו ניתן להשתמש במרכך שיער, אבל לא חייבים.


כאמור, כבר לאחר הטיפול הראשון מרגישים ורואים את השיפור בשיער. אגב, לקבלת תוצאות מושלמות עוד יותר, מומלץ לייבש את השיער באמצעות מפזר חום. בתמונות שלהלן, שפורסמו על-ידי המותג, ניתן לראות את ההבדל בשיער לפני ואחרי השימוש במוצר החדש. אהבתי מאד את העובדה, ש"לוריאל" מבהירים כי לא נעשה ריטוש כלשהו בתמונות. לצערי, כל כך הרבה מותגי יופי משתמשים בפילטרים וריטושים בתמונות, מה שמטעה את הצרכנים אבל בהחלט גורם להם לרצות לרכוש את המוצר...


לצערי, ה- L’Oreal Elvive 8 Second Wonder Water זמין כרגע רק בארה"ב, ואני מקווה שבקרוב יגיע גם אלינו. אני כבר מתה לנסות אותו בעצמי אחרי שראיתי תוצאות אמיתיות על משתמשים רבים במיגוון סרטונים שעלו ברשתות החברתיות השונות.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails