יום ראשון, 29 במרץ 2020

Clarins Summer 2020 Makeup Collection


"קלרינס" מציגים לקיץ 2020 קולקציית איפור, הכוללת מספר פריטים חדשים וגם מהדורה שנתית חדשה של הברונזר המופלא שלהם, שמגיע השנה עם אריזה מדהימה.



הקולקציה, שרובה מושקת במהדורה מוגבלת, כוללת את הפריטים הבאים:

Healthy Glow Bronzing Powder (מהדורה מוגבלת) – ברונזר המורכב משלושה גוונים שונים, שניתנים לערבוב או לשימוש כל אחד בנפרד, ולהעניק לעור הפנים והגוף מראה שזוף זוהר טבעי. הפודרה הרכה והקלה לטשטוש, מועשרת במיקרו-חלקיקים בוטניים המגבירים את הלחות על-פני העור ומונעים ממנו להתייבש. כמו כן, הפורמולה שלו מכילה קומפלקס אנטי-זיהום המגן על העור מפני מזיקים סביבתיים.

·       001 Sunset Glow


SOS Primer (מהדורה מוגבלת) – פריימר/היילייטר נוזלי הלוכד את קרני האור ומעניק לעור מראה מואר ושזוף. הפורמולה מתקנת הגוון שלו מספקת לעור לחות למשך 24 שעות הודות לתמצית שושנת ים אורגנית, תוך שהיא תורמת לעמידות האיפור שמונח מעל. המרקם הקריר והמאד קליל מאפשר לעור לנשום, תוך שהוא מוגן מפני השפעת מזיקים סביבתיים. ניתן להשתמש במוצר בפני עצמו או לערבב אותו עם מייקאפ לקבלת אפקט זוהר יותר.

הפריימר מוצע בשני גוונים שונים:

·       08 Rosy Gold Pearls
·       09 Amber Pearls


Lip Twist Duo Water Tint & Balm (חדש, מהדורה מוגבלת) – מוצר איפור לשפתיים 2 ב-1, שמסוגל להעניק שני סגנונות איפור שונים. בקצה אחד שלו ניתן למצוא חוד לבד שצובע את השפתיים בגוון עז ועמיד. בקצה השני שלו ישנו באלם שימרי, המשמש כטופ-קוט לחותי לשפתיים. המוצר מוצע בשלושה גוונים שונים.


Twist to Glow (חדש, מהדורה מוגבלת) – מוצר איפור לעיניים וללחיים 2 ב-1, הלוכד את האור ומשפר את הזוהר של העור בצעד אחד. המוצר מעוצב כך, שכאשר "מבריגים" את בסיסו, מרקמו המוצק הופך לאבקה שימרית דקיקה במיוחד. המוצר קל ליישום ולהתאמה של עוצמת הצבע הרצויה והוא מוצע בשלושה גוונים שונים.


Wonder Perfect Mascara 4D Waterproof (חדש) – המסקרה האייקונית של המותג מוצעת בגרסה עמידה בפני מים ומריחה. פורמולת המסקרה מועשרת בתמציות צמחים ושעוות לוטוס כחול להענקת נפח לריסים והגנה עליהם. המסקרה מצויידת במברשת המספקת את הכמות המושלמת לשימוש ויוצרת מראה רב-מימדי עם ריסים מוארכים, עבים ומעוגלים משמעותית וצבועים בגוון שחור עז.

·       01 Perfect Black


Satin Shadow – צללית עמידה בעלת גימור קטיפתי רך, קלה להנחה וטשטוש. הצללית מוצעת בקולקציה בשני גוונים:

·       07 Glossy Brown (חדש)
·       08 Glossy Coral (חדש)


הקולקציה הושקה בימים אלו באנגליה ובארה"ב ובקרוב תהיה זמינה גם בשאר נקודות המכירה של המותג ברחבי העולם.


תגובה 1:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails